Avatar billede ger2001 Novice
05. februar 2004 - 07:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Starte flere programmer

Jeg skal installere 3 forskellige programmer og mit spørgsmål er om man kan lave et simpel program, eventuelt som en .bat-fil, der starter det 1. program og venter til installationsprogrammet er færdigt og så begynder på nummer 2 o.s.v.
Har indtil videre i en bat fil:
start 1.exe
start 2.zip
start 3.exe

Men så starter den jo bare alle 3 på en gang og det bliver et værre rod.
Avatar billede caledonia Nybegynder
05. februar 2004 - 15:20 #1
Prøv at skriv "start /?" - så ser du alle params til "start". Så skriv:

start /w 1.exe

så venter den til "1.exe" er afsluttet.
Avatar billede ger2001 Novice
06. februar 2004 - 07:19 #2
Mange tak, det virker!!!!