Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
04. februar 2004 - 21:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Videresende fra mit domæne til startside

davs du.

er der en smart måde jeg kan løse følgende problem på. Jeg har domænet polygoner.dk og min startside ligger på polygoner.dk/news.php . Hvordan får jeg sendt folk der skriver mt domænenavn i browseren videre til min startside?
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. februar 2004 - 21:27 #1
kald startsiden for index
Avatar billede codebase Praktikant
04. februar 2004 - 21:28 #2
brug header('/news.php'); i din index.php
Avatar billede steen Nybegynder
04. februar 2004 - 21:29 #3
<META http-equiv="refresh" content="0;URL="den anden url">
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. februar 2004 - 21:30 #4
Codebase >> Er det ikke sådan du mener?

header("Location: /news.php");
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
04. februar 2004 - 21:30 #5
Startsiden hedder news.php og det kan ikke laves om. Forstår ikke det andet indlæg, kan du uddybe?
Avatar billede codebase Praktikant
04. februar 2004 - 21:30 #6
jepz
Avatar billede codebase Praktikant
04. februar 2004 - 21:31 #7
din index.php fil:
<?
header("Location: /news.php");
?>
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
04. februar 2004 - 21:33 #8
Meta tingen virker ikke. Prøvede med en hurtig index.html side der havde koden: <html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<META http-equiv="refresh" content="0;URL="news.php">
</head>

<body>
</body>
</html>

Browseren gik bare i selvsving. Jeg afprøver lige codebase's foreslag nu.
Avatar billede codebase Praktikant
04. februar 2004 - 21:37 #9
husk at slette din index.html....
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
04. februar 2004 - 21:41 #10
Jeg har lavet nogle hurtige tests med en index.php, men kan ikke få det til at virke. Får følgende fejlmeddelse. Tror det er fordi jeg indsætter header("Location... det forkerte sted. Kan jeg få dig til at uddybe. Jeg er ingen hjemmeside haj.

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /STORE/polygoner_dk/public_html/index.php:2) in /STORE/polygoner_dk/public_html/index.php on line 3
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
04. februar 2004 - 21:48 #11
Det hjalp at skrve hele linket i header("location.... Tak for hjælpen.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. februar 2004 - 21:56 #12
codebase >> Synes du ikke jeg skulle have lidt point når du nu ikke kan skrive den rigtige syntaks? :-)
Avatar billede roenving Novice
05. februar 2004 - 09:06 #13
Du havde en "" for meget:
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<META http-equiv="refresh" content="0;URL=news.php">
</head>

<body>
</body>
</html>