Avatar billede ehlern Nybegynder
04. februar 2004 - 20:36 Der er 7 kommentarer

Formatere CDRW?

Hvordan formaterer jeg mine CDRW skiver så jeg kan brænde på dem i Nero 5.0.    Jeg har kun mulighed for at erase en CDRW skive men ikke formatere den fra Nero ?

Jeg får heller ikke muligheden for at formatere fra Explorer i min Win XP når jeg højreklikker på drevet.  Det syntes jeg ellers en gang man kunne?

Kan man evt. downloade en ekstra ting til Nero så den kan formatere RW cd'ere?
Avatar billede norbert Nybegynder
04. februar 2004 - 20:40 #1
Jeg mener, de bliver automatisk formateret, når du brænder på dem. Jeg formaterer aldrig mine diske.
Norbert.
Avatar billede ehlern Nybegynder
04. februar 2004 - 20:53 #2
Det gør den ikke hos mig.  Bruger du også Nero 5.0?
Avatar billede norbert Nybegynder
04. februar 2004 - 20:57 #3
Nej, jeg bruger den helt nye. Men du kan prøve at højreklikke på drevbogstavet, der kan du måske vælge formater. Det er et råd, en anden bruger har givet her på eksperten.
Det virker ikke hos mig, men måske hos dig.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
04. februar 2004 - 20:57 #4
Nå ja, det har du jo prøvet, læser jeg nu ggg
Sorry.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
04. februar 2004 - 20:59 #5
Kan du slet ikke bruge dine CDRW-skiver?
Avatar billede ehlern Nybegynder
04. februar 2004 - 21:53 #6
Jo det har jeg da kunnet før. Jeg bare ikke hvorfor det ikke virker nu.  Processen går i stå og drevet står og kører forgæves - som om det søger forgæves.
Avatar billede norbert Nybegynder
04. februar 2004 - 22:43 #7
Prøv at afinstallere Nero og så installere det igen. Man ved jo aldrig...
Norbert.