Avatar billede curufinwe Nybegynder
04. februar 2004 - 17:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mus til IceMat?

jeg har lige købt en IceMat musemåtte i genmensigtig... men min mus køre ikke godt på den... en optisk Safway 4D... også efterhånden en gammel en af slagensen... jeg har kigget på en logitech MX 300... jeg ville høre jer om hvilken mus i ville vægle...
mussen må helst ikke koste mere ind 400 kr,- og den må meget gerne være en logitech....

Curufinwe
Avatar billede ird Praktikant
04. februar 2004 - 18:20 #1
http://shop.logitech.com/bishop/logitech_new/countries/dk/dk/standard/buynow.jsp?skus=930951-0914

har denne og er meget tilfreds. Sat sammen med en icemat i sort
Avatar billede ird Praktikant
04. februar 2004 - 18:22 #2
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
04. februar 2004 - 18:22 #3
Gennemsigtige IceMat frarådes til brug af optiske mus, der skal den være sort.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
04. februar 2004 - 19:57 #4
==> skarvenneverdies det er ikke helt korrekt. Kører selv med MS Intellimouse på en gennemsigtig Icemat uden problemer.
Avatar billede ird Praktikant
04. februar 2004 - 20:06 #5
Skrev også sort ikke!!
Avatar billede baloose Nybegynder
04. februar 2004 - 20:09 #6
Har du sat teflon under din mus?
Avatar billede curufinwe Nybegynder
04. februar 2004 - 20:46 #7
ja jeg har sat teflon under mussen... men det kan´også godt være at min mus er for gammel... er det ikke lige meget om den er sort eller gennemsigtig???
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
04. februar 2004 - 20:53 #8
hottadpole: jeg sagde heller ikke at det ikke kunne lade sig gøre... - men man anbefaler sort!!!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
04. februar 2004 - 21:00 #9
Det er selvfølgelig rigtigt. Nævnte det nu også kun som info ikke bøvl.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
04. februar 2004 - 21:01 #10
:-)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
04. februar 2004 - 21:04 #11
ird -> ja men han har jo netop en gennemsigtig icemat som han skal bruge en mus til.

Jeg ville købe intelli Explorer 3.0 har den selv sammen med gennemsigtig icemat, og det funker 100%.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
04. februar 2004 - 21:15 #12
Jeg har samme mus - den er lækker...