Avatar billede zappo_medic Nybegynder
04. februar 2004 - 10:26 Der er 2 kommentarer

hjælp til fjernelse af Iadhide4.dll (hijack)

Jeg har fået en fil på pc'eren der tilsyneladende øændrer min startside for explorer hver gang jeg genstarter.
Jeg kan ikke slette filen (kildefil i brug) men kan rename og flytte. Desværre dukker den op igen når jeg genstarter så der ligger endnu en fil et eller andet sted.

Adaware kan finde Iadhide4.dll men ikke gøre noget ved det og den finder ikke den fil der danner Iadhide4.dll ved opstart.

På forhånd tak.

Vh
Zappo
Avatar billede arlet Juniormester
04. februar 2004 - 11:17 #1
Hent Spybot og Hijackthis her : www.arlet.dk/hjtanv.htm
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. februar 2004 - 14:13 #2
Du skal bare fjerne den fra fejlsikret tilstand, så er den nemlig ikke i brug.