Avatar billede per_rasmussen Praktikant
04. februar 2004 - 09:34 Der er 4 kommentarer

CS og play online

Jeg har fire PC'er sat i netværk med en router/switch, men har problemer med at få dem til at spille eksempelvis Counter-Strike online i hold på samme tid. Når det forsøges, ryger man tilbage til Windows. At spille i LAN fungerer godt nok.
Kræves der f.eks. en egen IP pr. deltager for at det virker? eller skal løsningen findes et andet sted?
Avatar billede anuseren Nybegynder
04. februar 2004 - 09:39 #1
Hvis i ryger tilbage i windows... Så ville jeg nok mere kigge på cs/softwaren, end jeg ville kigge på min IP adresser...
Avatar billede per_rasmussen Praktikant
04. februar 2004 - 09:46 #2
Vi kører CS 1.5, og med den skulle det jo være muligt at "Play online"
Avatar billede elf Nybegynder
05. februar 2004 - 03:47 #3
Har i installeret f.eks. den samme version på 2 computere får i et problem, i skal installere 4 cs med 4 forskellige produktnøgler..!
Avatar billede per_rasmussen Praktikant
05. februar 2004 - 09:51 #4
Vi har 4 forskellige cs og dermed 4 forskellige produktnøgler.