Avatar billede dellevela Nybegynder
03. februar 2004 - 21:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

regler i kalaha

jeg er igang med at lave et kalaha spil i vb. jeg vil lige høre jer om en ting. nemlig reglerne. har forstået det alle sammen undtagen en.
peter og jens spiller. jeg tager en af sine jerne bunger med kugler og lander med den alle sidste kugle han har i hånden i det sidste hul(ovre på sin egen side) det betyder at han må tage peters kugler og lægge dem i sin egen kalaha. nu er det peters tur, eller er det jens's tur! findes det er gyldent reglset? eller hvad! hvis tur er det?
Avatar billede tarsand81 Nybegynder
03. februar 2004 - 22:31 #1
Avatar billede tarsand81 Nybegynder
03. februar 2004 - 22:32 #2
Håber alle regler er der?
Avatar billede dellevela Nybegynder
04. februar 2004 - 20:32 #3
det er ikke et svar alle kan sq da søge på www.google.com ass!
Avatar billede kabbak Professor
04. februar 2004 - 20:51 #4
hvorfor søgte du så ikke selv ?.