Avatar billede michlytz Nybegynder
03. februar 2004 - 18:46 Der er 14 kommentarer

Formular problemer

Jeg har et problem vedr. en formular på min side. Formularen er færdig, men hvordan får jeg sendt resultatet formateret til min emailadresse?
Jeg går udfra, at der er forskellige muligheder for dette. Jeg kan oplyse, at jeg kan bruge cgi-bin på mit webhotel (freepaq). Selve sitet/formularen er lavet i Html.

Please help

/Michael
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
03. februar 2004 - 18:56 #1
Hvad er det lige der går galt siden du har et problem
Avatar billede michlytz Nybegynder
03. februar 2004 - 19:42 #2
Det der er problemet, er hvordan jeg får sat formularen til at sende til min mailadresse. Forstået på den måde, der skal vel stå en emailadresse et eller og andet sted i den bagvedliggende kode, så når man trykker på send knappen, så sender den formularen til den angivne mailadresse.

/Michael
Avatar billede miss-g Seniormester
03. februar 2004 - 19:50 #3
Jeg er ikke stærk i Javascript - fik selv hjælp til min formular:

<td colspan="3"><form method="post" action="/cgi-bin/formmail.pl">
<input type="hidden" name="title" value="Tak for din information.">
<input type="hidden" name="subject" value="Post fra Nicolin.dk">
<input type="hidden" name="recipient" value="kontakt@nicolin.dk" size="40" maxlength="40">
<input type="HIDDEN" name="redirect" value="http://www.nicolin.dk/filenersendtok.htm">
<table width="652" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tr>

Ved ikke om du kan bruge det til noget?

Når man har sendt formularen, åbner en ny side som siger "tak for din henvendelse..."...
<td width="360" valign="top">
<table width="300" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" class="font-table">
<tr>
<td>&nbsp;</td>
Avatar billede miss-g Seniormester
03. februar 2004 - 19:51 #4
Du kan evt. læse spørgsmålet her:
http://www.eksperten.dk/spm/423984
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
03. februar 2004 - 19:57 #5
Her er en måde at gøre det på :

<FORM TARGET="_self" METHOD="post" ACTION="mailto:mail@adresse.dk" ENCTYPE="text/plain">
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. februar 2004 - 20:49 #6
<html>
<body>
<form action="http://HER SKAL WEBADRESSEN TIL FORM MAIL STÅ, SE SUPPORT FOR DIT WEB HOTEL" method="post">
<input type="hidden" name="recipient" value="DIN@EMAIL.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="SUBJECT PÅ DIN MAIL HER">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.DIT_DOMÆNE.dk/TakkeSiden.htm">
Bestilling<br>
Vare1: <input type="radio" name="Forsendelse" value="Vare1"> <br>
Vare2: <input type="radio" name="Forsendelse" value="Vare2"> <br>
Navn: <input type="text" size="18" name="Navn" value=""> <br>
Adresse: <input type="text" size="18" name="Adresse" value=""> <br>
<input type="submit" value="Send">
</form>
</body>
</html>

Et lille simpelt cgi script, fyld ud hvor jeg har skrevet med stort
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
03. februar 2004 - 20:55 #7
Her er nogle koder du kan indsætte hvor siden skifter ved tryk på "send" til en ny side tak.htm som du selv lige må lave ..

Men siden du har oprettet spørgsmålet i katagorien Dreamweaver tænker jeg på om du mente hvordan du trykker dig frem i DW ?!

<FORM TARGET="_self" METHOD="post" ACTION="mailto:din@mailadresse.dk" ENCTYPE="text/plain">
    <tr>
      <td width="130" height="30">Fornavn</td>
      <td>
        <INPUT TYPE="text" NAME="Fornavn" MAXLENGTH="100">
      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td height="30">Efternavn</td>
      <td>
        <INPUT TYPE="text" NAME="Efternavn" MAXLENGTH="100">
      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td height="30">Email</td>
      <td>
        <INPUT TYPE="text" NAME="Email" MAXLENGTH="100">
      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td height="30">K&oslash;n</td>
      <td>
        <Input type=radio name="mand" Value="ja">
        Mand
        <Input type=radio name="kvinde" Value="nej">
        Kvinde </td>
    </tr>
    <tr>
      <td valign="top">Her kan du skrive lige hvad du vil</td>
      <td valign="top">
        <TEXTAREA NAME="Fri tekst" COLS="25" ROWS="10"></TEXTAREA>
      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td height="42"></td>
      <td>
        <INPUT TYPE="submit" VALUE="Send" onClick="window.location='tak.htm'">
      </td>
    </tr>
    <tr>
      <td height="35"></td>
      <td>
        <INPUT TYPE="reset" VALUE="Slet indtastning">
      </td>
    </tr>
  </form>
Avatar billede michlytz Nybegynder
03. februar 2004 - 23:07 #8
Tak for alle forslagene, men jeg er lidt i tvivl mht. hvor jeg skal sætte koden ind, derfor kan i lige se min formular kode her:

------------------------------------

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>kontakt</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body bgcolor="#1A3450" text="#FFFFFF" link="#CC9900" vlink="CC9900" alink="CC9900">
<div align="center">
  <table width="100%" border="0">

<tr>
  <td colspan="3">
<form action="/cv/cv_post" method="post" name="CV_FORM" target="_blank" id="CV_FORM" accept-charset="iso-8859-1">
      <div style="border-style:solid; border-width:2; border-color:#1A3450; padding:2px; background:#1A3450; width:490px;">
        <table border="0" cellpadding="5" cellspacing="0" bgcolor="#1A3450">
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Beskrivelse
                af dig</font></h2>
              <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <textarea name="speciale" cols="20" rows="3" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Vælg
                udviklingskompetencer</font></h2></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Java" id="Java">
              <label for="Java"> Java </label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="JSP" id="JSP">
              <label for="JSP"> JSP </label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Visual_Basic" id="Visual_Basic">
              <label for="Visual_Basic"> Visual Basic</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="JavaScript" id="JavaScript">
              <label for="JavaScript"> JavaScript</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="C" id="C">
              <label for="C"> C</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="ASP" id="ASP">
              <label for="ASP"> ASP</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="J2EE" id="J2EE">
              <label for="J2EE"> J2EE</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="C-plus" id="C-plus">
              <label for="C-plus"> C++</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="NET" id="NET">
              <label for="NET"> .NET</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Flash" id="Flash">
              <label for="Flash"> Flash</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Cobol" id="Cobol">
              <label for="Cobol"> Cobol</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="PL-SQL" id="PL-SQL">
              <label for="PL-SQL"> PL/SQL</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="XHTML" id="XHTML">
              <label for="XHTML"> X/D/HTML, CSS</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Pascal" id="Pascal">
              <label for="Pascal"> Pascal</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="JDBC" id="JDBC">
              <label for="JDBC"> JDBC</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="XAL" id="XAL">
              <label for="XAL"> XAL</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Perl" id="Perl">
              <label for="Perl"> Perl</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="SQL-J" id="SQL-J">
              <label for="SQL-J"> SQL-J</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="X-plus" id="X-plus">
              <label for="X-plus"> X++</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Delphi" id="Delphi">
              <label for="Delphi"> Delphi</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="SQL" id="SQL">
              <label for="SQL"> SQL</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
              Andre udviklingskompetencer eller uddybning:<br>
              <textarea name="udvl_komp" cols="20" rows="2" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Værktøjer</font></h2></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="Oracle_Forms" id="Oracle_Forms">
              <label for="Oracle_Forms"> Oracle Forms</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="Oracle_Reports" id="Oracle_Reports">
              <label for="Oracle_Reports"> Oracle Reports</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="MS_Visual_Studio" id="MS_Visual_Studio">
              <label for="MS_Visual_Studio"> MS Visual Studio</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="Oracle_Graphics" id="Oracle_Graphics">
              <label for="Oracle_Graphics"> Oracle Graphics</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="Oracle_Designer" id="Oracle_Designer">
              <label for="Oracle_Designer"> Oracle Designer</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="MS-SQL" id="MS-SQL">
              <label for="MS-SQL"> MS SQL</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
              Andre værktøjer eller uddybning:<br>
              <textarea name="verktoj_andet" cols="20" rows="2" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Operativsystem</font></h2></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="WinXP" id="WinXP">
              <label for="WinXP"> WinXP</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="Win2000" id="Win2000">
              <label for="Win2000"> Win2000</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="Unix" id="Unix">
              <label for="Unix"> Unix</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="DB2" id="DB2">
              <label for="DB2"> DB/2</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="WinNT" id="WinNT">
              <label for="WinNT"> WinNT</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="Linux" id="Linux">
              <label for="Linux"> Linux</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
              Andre operativsystemer eller uddybning:<br>
              <textarea name="os_andet" cols="20" rows="2" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kontaktinformation</font></h2></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Firma<br>
              <input type="text" name="firma" class="text" size="30" style="width:100%;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kontaktperson<br>
              <input type="text" name="kontaktperson" class="text" size="30" style="width:100%;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Adresse<br>
              <input type="text" name="adresse" class="text" size="30" style="width:100%;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Postnr.<br>
              <input type="text" name="postnr" class="text" size="20" style="width:100px;">
              </font></td>
            <td colspan="2" class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">By<br>
              <input type="text" name="by" class="text" size="20" style="width:320px;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Telefon<br>
              <input type="text" name="telefon" class="text" size="20" style="width:100px;">
              </font></td>
            <td colspan="2" class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">E-mail<br>
              <input type="text" name="email" class="text" size="20" style="width:320px;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3" class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
              Yderligere information<br>
              <textarea name="yderligere_inf" cols="10" rows="5" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td align="center" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
<input type="submit" name="Submit" value="Send">
              <input type="reset" name="Reset" value="Slet">
              </font></td>
          </tr>
        </table>
        <div align="center"></div>
      </div>
</form>

</body>
</html>&nbsp;</td>
    </tr>
  </table>
</div>
</body>
</html>
Avatar billede michlytz Nybegynder
04. februar 2004 - 23:56 #9
Hej igen,
jeg har ikke nogen formmail liggende hos mit webhotel, kan det være derfor at jeg ikke kan få det til at virke?

/Michael
Avatar billede bojohansen Nybegynder
05. februar 2004 - 00:07 #10
hvis du ikke har adgang til cgi-formmail kan du ikke gøre det som vi har foreslået.

Der står på freepaq's hjemmeside dette :

For at du kan lave dit site mere dynamisk understøtter vi følgende teknologier som kan benyttes på dit site : PHP4, Perl-baseret CGI, Wap/WML, Shockwave Flash.

Så jeg skulle da tro at du har adgang til cgi-formmail, men jeg kan ikke se deres support sider. Det kan du sikkert hvis du logger dig ind. Log dig ind og check deres support sider for CGI-Formmail, kopier al den text du finder om det og post det her.
Avatar billede michlytz Nybegynder
05. februar 2004 - 00:13 #11
Jeg fik følgende besked, da jeg mailede til deres support.

Kan du få noget ud af det.

/Michael

Hej Michael

Vi har ikke nogen færdiglavet formular som du kan benytte. Du kan naturligvis lavet noget i PHP eller Perl som vi understøtter, men ellers vil jeg anbefale dig at tage en kigger på en side som www.hotscripts.com. Her findes du færdiglavet lige til at smide op på en side!

--
Venlig Hilsen
Kasper / supporten
support@freepaq.dk
www.freepaq.dk

-----Original Message-----
From: Michael Lützhøft [mailto:michlytz@image.dk]
Sent: 3. februar 2004 23:29
To: support freepaq
Subject: CGI-bin formmail
Importance: High

Til supporten,

Jeg har en formular på min side, hvis jeg skal bruge Cgi-bin, hvor ligger den formmail jeg skal henvise til? Jeg har selv oprettet en Cgi-bin mappe, men jeg går udfra at der skal ligge en i forvejen eller…..

På forhånd tak

Michael
Avatar billede michlytz Nybegynder
05. februar 2004 - 00:23 #12
Det eneste jeg kan finde om noget som helst er oplysninger om deres server, Apache version, php ver etc.

De har slet ikke nogen supportsider.

Hmmmm

Nogen forslag.

/Michael
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
05. februar 2004 - 10:59 #13
Jeg har kun nedenstående koder som forslag der virker for mig men det er selvfølgelig lidt kikset siden skifter til "tak.htm" inden mailen er sendt *G* og jeg har ikke haft mod på at teste cgi-bin måden ..

Hvis det kan være en hjælp så smider jeg lige mine "FAQ" ang cgi-bin hos mit webhotel (web10) :

Du skal i roden af dit webhotel lave en mappe der hedder cgi-bin.
Adresse til Perl fortolkeren: #!/usr/bin/perl
Absolutte sti til homedir: /home/web/[brugernavn]
Hvor [brugernavn] erstattes af det brugernavn der bruges ved f.eks. ftp-login.

<html>
<head>
<title>kontakt</title>
</head>

<body bgcolor="#1A3450" text="#FFFFFF" link="#CC9900" vlink="CC9900" alink="CC9900">
<div align="center">
<table width="100%" border="0">
<tr>
<td colspan="3">
<FORM TARGET="_self" METHOD="post" ACTION="mailto:din@mailadresse.dk" ENCTYPE="text/plain">
      <div style="border-style:solid; border-width:2; border-color:#1A3450; padding:2px; background:#1A3450; width:490px;">
        <table border="0" cellpadding="5" cellspacing="0" bgcolor="#1A3450">
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Beskrivelse
                af dig</font></h2>
              <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <textarea name="speciale" cols="20" rows="3" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Vælg
                udviklingskompetencer</font></h2></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Java" id="Java">
              <label for="Java"> Java </label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="JSP" id="JSP">
              <label for="JSP"> JSP </label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Visual_Basic" id="Visual_Basic">
              <label for="Visual_Basic"> Visual Basic</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="JavaScript" id="JavaScript">
              <label for="JavaScript"> JavaScript</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="C" id="C">
              <label for="C"> C</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="ASP" id="ASP">
              <label for="ASP"> ASP</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="J2EE" id="J2EE">
              <label for="J2EE"> J2EE</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="C-plus" id="C-plus">
              <label for="C-plus"> C++</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="NET" id="NET">
              <label for="NET"> .NET</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Flash" id="Flash">
              <label for="Flash"> Flash</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Cobol" id="Cobol">
              <label for="Cobol"> Cobol</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="PL-SQL" id="PL-SQL">
              <label for="PL-SQL"> PL/SQL</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="XHTML" id="XHTML">
              <label for="XHTML"> X/D/HTML, CSS</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Pascal" id="Pascal">
              <label for="Pascal"> Pascal</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="JDBC" id="JDBC">
              <label for="JDBC"> JDBC</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="XAL" id="XAL">
              <label for="XAL"> XAL</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Perl" id="Perl">
              <label for="Perl"> Perl</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="SQL-J" id="SQL-J">
              <label for="SQL-J"> SQL-J</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="X-plus" id="X-plus">
              <label for="X-plus"> X++</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="Delphi" id="Delphi">
              <label for="Delphi"> Delphi</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="udvlkomp" value="SQL" id="SQL">
              <label for="SQL"> SQL</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
              Andre udviklingskompetencer eller uddybning:<br>
              <textarea name="udvl_komp" cols="20" rows="2" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Værktøjer</font></h2></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="Oracle_Forms" id="Oracle_Forms">
              <label for="Oracle_Forms"> Oracle Forms</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="Oracle_Reports" id="Oracle_Reports">
              <label for="Oracle_Reports"> Oracle Reports</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="MS_Visual_Studio" id="MS_Visual_Studio">
              <label for="MS_Visual_Studio"> MS Visual Studio</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="Oracle_Graphics" id="Oracle_Graphics">
              <label for="Oracle_Graphics"> Oracle Graphics</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="Oracle_Designer" id="Oracle_Designer">
              <label for="Oracle_Designer"> Oracle Designer</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="vaerktoej" value="MS-SQL" id="MS-SQL">
              <label for="MS-SQL"> MS SQL</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
              Andre værktøjer eller uddybning:<br>
              <textarea name="verktoj_andet" cols="20" rows="2" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Operativsystem</font></h2></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="WinXP" id="WinXP">
              <label for="WinXP"> WinXP</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="Win2000" id="Win2000">
              <label for="Win2000"> Win2000</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="Unix" id="Unix">
              <label for="Unix"> Unix</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="DB2" id="DB2">
              <label for="DB2"> DB/2</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="WinNT" id="WinNT">
              <label for="WinNT"> WinNT</label>
              </font></td>
            <td class="p" width="33%"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
              <input type="checkbox" name="os" value="Linux" id="Linux">
              <label for="Linux"> Linux</label>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
              Andre operativsystemer eller uddybning:<br>
              <textarea name="os_andet" cols="20" rows="2" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3"><h2><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kontaktinformation</font></h2></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Firma<br>
              <input type="text" name="firma" class="text" size="30" style="width:100%;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kontaktperson<br>
              <input type="text" name="kontaktperson" class="text" size="30" style="width:100%;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Adresse<br>
              <input type="text" name="adresse" class="text" size="30" style="width:100%;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Postnr.<br>
              <input type="text" name="postnr" class="text" size="20" style="width:100px;">
              </font></td>
            <td colspan="2" class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">By<br>
              <input type="text" name="by" class="text" size="20" style="width:320px;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Telefon<br>
              <input type="text" name="telefon" class="text" size="20" style="width:100px;">
              </font></td>
            <td colspan="2" class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">E-mail<br>
              <input type="text" name="email" class="text" size="20" style="width:320px;">
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td colspan="3" class="p"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td class="p" colspan="3"><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
              Yderligere information<br>
              <textarea name="yderligere_inf" cols="10" rows="5" class="textarea" style="width:100%;"></textarea>
              </font></td>
          </tr>
          <tr>
            <td align="center" colspan="3">
<INPUT TYPE="submit" VALUE="Send" onClick="window.location='tak.htm'">
<INPUT TYPE="reset" VALUE="Slet indtastning">
            </td>
          </tr>
        </table>
        <div align="center"></div>
      </div>
</form>
</table>
</div>
</body>
</html>
Avatar billede bojohansen Nybegynder
10. februar 2004 - 00:06 #14