Avatar billede mads_s Nybegynder
03. februar 2004 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

usb i RH9

Hvordan får man en usb key til at virke i RH9? Jeg har hørt noget om FSTAB, men ved ikke hvor man finder det...
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2004 - 17:50 #1
Den er i /etc/fstab

Men har du prøvet, om der ikke bare kommer et ikon på skrivebordet, når du sætter USB-klodsen i?
Avatar billede fangel Nybegynder
03. februar 2004 - 19:56 #2
prøv at sætte USB-key'en ind et par gange og så tjek din event-log ved at skrive "dmesg" i en konsol... du kan evt copy-paste indholdet her ind, så kan vi sige dig hvad du skal tilføje til/etc/fstab filen

Morten
Avatar billede mads_s Nybegynder
16. august 2005 - 13:38 #3
lukker