Avatar billede grevelund Nybegynder
02. februar 2004 - 15:30 Der er 19 kommentarer

Hvilket mærke cd-r skal jeg vælge?

Jeg har lige købt en Kiss technology Dvd-afspiller, og skal nu til at bestille 800 mb cd-r hjem fra tyskland, jeg har ikke den store kendskab til kvaliteten så jeg ved ikke hvad jeg skal købe, er der nogen som kender til det og kan hjælpe mig så jeg ikke køber noget som er af dårlig kvalitet..
Avatar billede serverservice Praktikant
02. februar 2004 - 15:37 #1
Du skal købe et godt mærke- f.x. liteon.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2004 - 15:42 #2
http://www.eksperten.dk/spm/459873

Du gør nu dette:
I dette spørgsmål (det nyeste) laver du et svar og accepterer eget svar for det er oprettet ulovligt. Desuden giver det dig en uretfærdig fordel da det nuýeste spørgsmål kommer frem i køen.

Desuden er det godt lige at genopfriske reglerne: http://www.eksperten.dk/regler.phtml og læse denne lille gode faq om eksperten.dk:
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede grevelund Nybegynder
02. februar 2004 - 15:43 #3
Jeg har inde på www.nierle.de set på disse forskellige mærker:

CD-R 90 Min/800 MB Prodye Spindel 100 Stk

CD-R 90 Min/800 MB Maxdisc sort i 10-stk Cake 100 Stk

CD-R 90 Min/800 MB Topline Spindel 100 Stk

CD-R 90 Min/800 MB Platinum i Cakebox 25 Stk

Hvilket et af dem kan jeg vælge?
Avatar billede serverservice Praktikant
02. februar 2004 - 15:50 #4
ja du må ikke oprette 2 ens spørgsmål!
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2004 - 15:53 #5
grevelund> da du har komenteret går jeg ud fra du har set min kommentar og dermed bevist ignoreret det. Du er hermed anmeldt med henblik på at få lukket det ene spørgsmål.
Avatar billede grevelund Nybegynder
02. februar 2004 - 16:24 #6
Jeg havde da jeg oprettet det nye spørgsmål ikke kunne finde det andet så jeg troede at mit ene ikke var blevet oprettet, er ny på forummet op har ingen kendskab what so ever til hvordan man gør, ved ikke engang hvordan man lukker et spørgsmål...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2004 - 16:27 #7
grevelund> det er ok - læs http://expfaq.1go.dk og bliv klogere ;)
Avatar billede grevelund Nybegynder
02. februar 2004 - 16:42 #8
Da det er på plads, er der så nogen som kan svare på mit spørgsmål? Også på om det passer at kiss 1000 ikke kan afspille 800mb cd-r, hvis den ikke kan hvad kan den så afspille...
Avatar billede f-l-j Nybegynder
02. februar 2004 - 16:48 #9
Som jeg skrev kan jeg ikke få min til at afspille 800 skiver, den smider dem bare ud igen, og 900 skiver får afspilleren til at gå istå så man må tage afbryderen for at få skiven ud igen.
Så du må holde dig til 700 skiver, jeg har fornylig købt maxdisk hos nierle, og har ikke haft problemer, så det er et godt køb.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
02. februar 2004 - 17:56 #10
Kom lige til at tænke på at du skal også passe på med at overburne på 700 skiverne, det er kissen heller ikke glad for, mange gange kommer slutningen af filmen til at hakke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2004 - 18:56 #11
f-l-j> er du ved at prøve at score nemme point?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
03. februar 2004 - 07:03 #12
john stigers---Hva faen har du gang i, har jeg måske lagt et svar, som du har her http://www.eksperten.dk/spm/459873
Jeg prøver at hjælpe manden så han ikke går hen og køber 100 skiver som han ikke kan bruge i hans kiss.
Der må sq da være noget galt med dig.
Her har vi en ny bruger som har været her i 2 dage, og så vil du være bekendt at spamme hans spm med sådan noget pis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2004 - 10:35 #13
f-l-j> det er skam ikke pis!

http://www.eksperten.dk/spm/459873 - det er det oprindelige spørgsmål - dette vi skriver i nu er det ulovlige - du var vist ved at sige noget???
Desuden kan dette spørgsmål ikke spammes da det er ulovligt oprettet.
Avatar billede grevelund Nybegynder
03. februar 2004 - 11:44 #14
Men hvis den så ikke kan køre 800 og 900 men kun 700 hvad gør jeg så med at få mine film ud, det er ikke særlig mange film som kan være på en 700 mb cd. findes der et program som kan få dem til at fylde lige præsis nok til at de kan være på en 700 mb cd-r..
Avatar billede f-l-j Nybegynder
03. februar 2004 - 15:02 #15
Jeg ville stadig bare advare ham mod at købe noget han ikke kan bruge, at han så ignorere dig kan jeg jo ikke gøre for, hvis jeg havde lagt et svar her kunne du brokke dig.
grevelund---Skynd dig at lukke her ved selv at smide et svar og tage points selv, gå så tilbage til dit oprindelige spm, så skal jeg prøve at hjælpe dig.( og det skal jeg ikke have nogle points for)
Avatar billede grevelund Nybegynder
03. februar 2004 - 15:37 #16
ok tak
Avatar billede f-l-j Nybegynder
03. februar 2004 - 17:11 #17
Ja og så mangler du lige at acceptere dit eget svar.
Avatar billede grevelund Nybegynder
04. februar 2004 - 14:00 #18
jeg har trykket på accepter 1000 gange nu der sker ikke rigtig noget...
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. februar 2004 - 21:02 #19
Du skal huske at markere dit eget navn i boksen men navnet, også selvom der kun er dit navn. Så tryk på accepter.