Avatar billede jacksleo Nybegynder
01. februar 2004 - 20:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Remote assistance på windows 2000

Har fået en remote assistance email fra en win xp bruger med filen rcBuddy.MsRcIncident. Men kører selv windows 2000. Kan man få windows 2000 til at åbne den eller kan man manuelt taste det ind i remote desktop?
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2004 - 20:29 #1
nej det kan du ikke! du skal køre XP.

ellers skal du igang med andre produkter! f.eks. www.vnc.com www.radmin.com, men du kan ikke bruge den fil du har modtaget der til noget.
Avatar billede jacksleo Nybegynder
26. september 2004 - 17:34 #2
lukker
Avatar billede kenp Novice
26. september 2004 - 17:38 #3
hvaaa hvorfor afviser du et korrekt svar!
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. september 2004 - 18:58 #4
jacksleo >> Du har fået svar på dit spørgsmål så opret et nyt spørgsmål med point til kenp. Et korrekt svar er måske nogle gange ikke det man havde håbet på, men det gør det ikke mindre rigtigt. Eller må du kommer med en meget god forklaring, på hvorfor du selv har taget point.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede jacksleo Nybegynder
26. september 2004 - 19:07 #5
Svaret var ikke korrekt. Ved at installere messenger kan man få det til at virke.
Avatar billede kenp Novice
26. september 2004 - 19:14 #6
det passer ikke ;) køre nemlig selv med win2k og messenger det virker ikke...
Avatar billede jacksleo Nybegynder
26. september 2004 - 19:27 #7
Har ingen xp og gider ikke disse diskutioner...

http://www.eksperten.dk/spm/543971