Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
01. februar 2004 - 17:29 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Maps mangler! Kopier søges!

Åh nej, mine Maps og Matlibs mapper er tomme/slettet/indhold væk!????
Hvordan er det gået til?

Jeg har ikke længere min 3d max4.2 cdrom, da den fik en grim ridse for jeg var ikke særlig god ved den, og jeg var så dum ikke at tage nogen backup af den da den virkede, NU har jeg et problem....ingen orginal cd at erstatte de slettede mapper/maps med - hvad gør jeg??????

Kopier af 3ds max 4.2 maps/matlibs mapperne søges!

Mvh.
GraphicGuy
Avatar billede dmcn Praktikant
01. februar 2004 - 18:21 #1
De filer er uden tvivl ophavsretsligt beskyttet - altså får du dem ikke her.
Kontakt producenten, forklar dit problem og vedhæft din CD-key, så burde det ikke være et problem at få en ny CD.
Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
05. februar 2004 - 10:59 #2
Jeg har fundet ud af det, jeg hentede en lovlig gratis version af max6 samples(indeholdende de maps jeg mangler)fra discreet.com ved max6 tryout. Så nu er det iorden:)

Mvh.
G.
Avatar billede dmcn Praktikant
05. februar 2004 - 11:01 #3
Husk at lukke spørgsmålet ved at lægge et svar og acceptere det, så. :)
Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
05. februar 2004 - 11:03 #4
ok
Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
05. februar 2004 - 11:05 #5
ok spørgsmål lukket :)
Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
05. februar 2004 - 11:07 #6
smid lige et svar igen n0rmality, så accepterer jeg det og du får de 200 point, nogen skal jo have dem, og du var den eneste der reagerede på mit spørgsmål, så.....

mvh.
G.
Avatar billede dmcn Praktikant
05. februar 2004 - 11:10 #7
Jeg har vist næppe gjort mig fortjent til dem. ;)
Hvis du har problemer med at acceptere dit svar, så prøv at markere dit navn i listen til venstre, så burde det virke.
Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
05. februar 2004 - 11:12 #8
ok , ja det virkede, nå så fik du ikke de 200 points, jeg ville jo have givet dig dem...men ok... hav en god dag ;)

mvh.
G.
Avatar billede dmcn Praktikant
05. februar 2004 - 11:14 #9
Jo tak i lige måde. :)