Avatar billede stry Nybegynder
01. februar 2004 - 13:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kode til printervalg

Jeg skal bruge en stump kode som bruger en bestemt printer til at udskrive dokumentet.
Altså ligesom den normale printknap blot skal denne knap benytte en printer der hedder "G85 S/H" i stedet for default-printeren.
Avatar billede kabbak Professor
01. februar 2004 - 13:33 #1
ActivePrinter = "G85 S/H"
    Application.PrintOut FileName:="", Range:=wdPrintAllDocument, Item:= _
        wdPrintDocumentContent, Copies:=1, Pages:="", PageType:=wdPrintAllPages, _
        Collate:=True, Background:=True, PrintToFile:=False, PrintZoomColumn:=0, _
        PrintZoomRow:=0, PrintZoomPaperWidth:=0, PrintZoomPaperHeight:=0
Avatar billede stry Nybegynder
01. februar 2004 - 14:02 #2
Det kører perfekt :-)
Nu strammer jeg lige buen :-D
Kan jeg aflæse navnet på default-printeren og så "stille den tilbage" efter jeg har printet på "G85 S/H"?
Avatar billede kabbak Professor
01. februar 2004 - 14:10 #3
standard = ActivePrinter
ActivePrinter = "G85 S/H"
    Application.PrintOut FileName:="", Range:=wdPrintAllDocument, Item:= _
        wdPrintDocumentContent, Copies:=1, Pages:="", PageType:=wdPrintAllPages, _
        Collate:=True, Background:=True, PrintToFile:=False, PrintZoomColumn:=0, _
        PrintZoomRow:=0, PrintZoomPaperWidth:=0, PrintZoomPaperHeight:=0
  ActivePrinter = standard
Avatar billede stry Nybegynder
01. februar 2004 - 14:12 #4
Tak for hjælpen.
Avatar billede kabbak Professor
01. februar 2004 - 14:14 #5
selv tak, og tak for point ;-))