Avatar billede pnofects Nybegynder
30. januar 2004 - 23:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

formater win 2000 og opret win xp

jeg har en pc med win 2000

men vil gerne opdatere til xp pro

lige nu er xp ved at installere sig selv, men så har jeg jo stadig begge systemer på samme partion/hdd

hvordan sletter jeg bagefter 2000, men samtidig beholder min installation af xp??
Avatar billede pnofects Nybegynder
30. januar 2004 - 23:35 #1
jeg har kun en hdd
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. januar 2004 - 02:36 #2
hvis du har installeret winxp på samme partition,(altså win200 på C\: drev og winxp på c\: drev) så blir det någet være rod at rytte op i,for ikke at sige næsten umuligt..for at få et godt resultat ville jeg formatere og så lægge win xp ind..
men har du derimod valgt at opgradere win 2000 til win xp (gøres i starten af instalationen)ka det godt køre,for så har du kun et windows...(måske misforstår jeg dig ??)
Avatar billede pnofects Nybegynder
01. februar 2004 - 18:12 #3
lukker spm
Avatar billede cp1 Nybegynder
01. februar 2004 - 18:29 #4
du er sq da ikke videre meddelsom...
Avatar billede pnofects Nybegynder
01. februar 2004 - 18:36 #5
hallo det var i forgårs jeg skulle vide dette, ellers tak for hjælpen...............