Avatar billede klausbobby Nybegynder
30. januar 2004 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskrive 2 sider paa 1

Jeg sidder med et KÄMPE probelm! Jeg skal udskrive et dokument, der starter i Linie 13 side 1 og slutter i linie 20 side 2. Selve dokumentet er 21 cm * 39,5 bred. Naar ejg udskriver det komemr der naturligis 2 sider. Er det ikke muligt at lave det til én?? Saa man faar 1 "lang" side...

Haaber I kan hjälpe mig!
Avatar billede jkrons Professor
30. januar 2004 - 13:07 #1
Hvad sker der, hvis du makrer teksten og vælger Filer - Udskriv - Markering?
Avatar billede jkrons Professor
30. januar 2004 - 13:07 #2
Markerer, selvfølgelig :-(
Avatar billede jkrons Professor
30. januar 2004 - 13:09 #3
Hvis teksten ikke fysisk kan stå på et stykke papir, er der nok kun den mulighed at du ændrer margener, linieafstand og skriftstørrelse, så det kommer til at fylde mindre.
Avatar billede klausbobby Nybegynder
30. januar 2004 - 13:11 #4
Saa bliver det hele udskrevet, men starter ved toppen! Det er vigitgt, at dokumentet först starter linie 13, da der er skrift paa papieret indtil linie 13.
Avatar billede klausbobby Nybegynder
30. januar 2004 - 13:15 #5
dokument = udskriften
Avatar billede klausbobby Nybegynder
30. januar 2004 - 14:59 #6
Spm lukket.