Avatar billede mollez Nybegynder
30. januar 2004 - 07:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manual til Viking VK4300 højtalere

Hej

det jeg står og mangler er en manual/tegning over det kredsløb der er på det print inde i højtaleren, man skal også kune så hvor store modstandene er og sådan noget.
Jeg skal bruge der da jeg kom til at vælte dem på gulvet og så knekkede den man skruger op og ned med.

Jeg håber i kan hjælpe mig!!
Avatar billede real_icebear Nybegynder
30. januar 2004 - 09:04 #1
Kan du ikke bare kigge hvad der er i den anden højtaler???
Avatar billede mollez Nybegynder
30. januar 2004 - 16:43 #2
Nej det kan jeg ikke fordi at det print er kun i den ene, det er jo volome knappen der er gået i stykker og så ved jeg ikke lige hvor mange OHM den er på.
Avatar billede mollez Nybegynder
22. februar 2004 - 16:09 #3
Der er desværre ingen der kunne hjælpe så jeg lukker NU!!