Avatar billede frommer Nybegynder
30. januar 2004 - 07:13 Der er 9 kommentarer

!auth System

Hej, Sidder med en lille bot som jeg har lidt problemer med, ville gerne ha det sådan at jeg kan add en user så user kan !auth og derved få op på channel og samtig være auth ved botten

pt så add man users såda her /msg <botten> add <nick> <level>

her måtte der så gerne komme

/msg <botten> add <nick> <level> <auth>  med i så de selv kan !auth

on 999:TEXT:add*:*: {
.guser -a $3 $2 3
if ($3 == 999) {
  .msg $2  you are now add as admin $+
}
elseif ($3 == 666) {
  .msg $2  you are now add as coadmin  $+

}
else {
  .msg $2  you are now add as alm user  $+
}

håber der er en der kan hjælpe med det her ..
Avatar billede frommer Nybegynder
31. januar 2004 - 22:17 #1
aha, den kunne i ikk klare eller?
Avatar billede frommer Nybegynder
02. februar 2004 - 17:31 #2
!!!!! gg da
Avatar billede nyhuus Nybegynder
14. februar 2004 - 10:12 #3
Hej den kan jeg ikke være med på :(
Avatar billede menthos Nybegynder
17. februar 2004 - 14:19 #4
haha.... har du tænkt på at bruge login som eggdrops gør eller hvad med auth?? det er lidt federe.... hvis man ka finde ud af det :>
Avatar billede frommer Nybegynder
24. februar 2004 - 15:31 #5
det har jeg så fundet ud af og lavet .. et najs sys .. med 3 levels der virker med andre settings :P?
Avatar billede menthos Nybegynder
25. februar 2004 - 17:39 #6
flot... prøv at lav lige som q auth :D det fylder faktisk kun 4-6linjer... :)
Avatar billede frommer Nybegynder
26. februar 2004 - 00:46 #7
tsk

on !*:JOIN:#test: { set -u30 %authcheck. [ $+ [ $nick ] ] 1 | msg q whois $nick }

on ^*:NOTICE:*is authed as*:*: { if ($nick == Q && %authcheck. [ $+ [ $1 ] ] == 1 ) { qscript.auth $1 $left(%5,-1) | unset %authcheck. [ $+ [ $nick ] ] } | haltdef }

alias qscript.auth { if (%authcheck. [ $+ [ $1 ] ] == 1 && $2) { writeini users.ini authdusers $1 $2 | if ($qscript.automode($2)) { mode #test + [ $+ [ $qscript.automode($2) ] ] $1 } } }

alias qscript.automode { if ($1) { return $iif(a*o iswm $readini(users.ini,#test,$qscript.authname($1),o,$iif(a*v iswm $readini(users.ini,#test,$qscript.authname($1),v,$null))) } }

alias qscript.authname { if ($1) { return $iif($readini(users.ini,authdusers,$1),$readini(users.ini,authdusers,$1),$null) } }

alias qscript.chanlev { if ($1) { return $readini(users.ini,#channel,$1) } }

on !*:QUIT: { qscript.unauth $nick }
on !*:PART:#test: { qscript.unauth $nick }
on *:KICK:#test: { qscript.unauth $knick }
on *:CONNECT: { qscript.unauthall }

i know :P og så fixer man resten i at auth sys der tjekker host, nick, q-Auth

så er man sikker på at dem der vil use ens bot de ikk kan medmindre de oxo er auth ved Q net

lidt frækt syntes jeg :=)

auth sys er lavet btw fylder så lidt mere end de 4 linjer der da det evt ska være sikkert ? :D

sove
Avatar billede menthos Nybegynder
01. juni 2004 - 10:31 #8
lol nej ik sådan et... et auth script i din bot der kører u afhængigt af Q
og det kan laves på 4linjer... :)
Avatar billede menthos Nybegynder
01. juni 2004 - 10:34 #9
men anyways det du har lavet er nice nok :)
(sir jeg som ikke har scriptet mIRC i 3/4år) :P
jeg ka ik huske hvordan jeg lavede det auth sys men det virkede sq godt.. :D