Avatar billede moppe Nybegynder
30. januar 2004 - 01:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Daemon-tools og Alcohol 120% problem

jeg har lige formateret min pc af flerer grunde. jeg havde før installeret daemon tools 3.41 som virkede fint nu har jeg formateret og kørt windows update som jeg plejer. og installere den nyeste daemon tools 3.44. Men så kommer mit problem. Når jeg vil mounte en image fil (.cue) fryser min pc og min HD står med konstant lys på det enete jeg kan gøre er at rykke den rundt med en reset. jeg installerede så alcohol 120% trial da jeg troede daemon havde en fejl ( vi helst kører daemon da det er gratis) men alcohol 120% gør det samme. jeg prøvede de samme 2 nye verisoner på min bærbar som kører med præsis samme os og konfiguration og det er der ingen problem heller selvom den henter iso'erne fra min main pc ( den som har problemet) kan nogle hjælpe.

det skal dog siges at installere jeg den gamle daemon tools 3.41 virker det fint. fatter ikke en skid af det. hvorfor kan jeg ikke kører den nyeste version af daemon og alcohol på min pc..

pc specs:
Windows XP uk (er også prøvet med dk uden held)
P4 2.4 på et asus P4pe med nyeste bios (1007)
Avatar billede tripwire Nybegynder
30. januar 2004 - 18:44 #1
Hvor lang tid har du ladet den prøve??

Der er vist en bug, hvor den er omkring 2 minutter om det hvor pc "fryser" imens... prøver lige at finde løsningen
Avatar billede tripwire Nybegynder
30. januar 2004 - 19:00 #2
Her er vist en med samme problem
http://www.daemon-tools.cc/portal/viewtopic.php?t=2275

Enten kør med den gamle version eller vent på den næste version af d-tools som "forhåbentligt" løser det.. jeg tror også jeg bruger en gammel version af d-tools. Den har jeg endnu ikke oplevet problemer med.
Avatar billede tripwire Nybegynder
30. januar 2004 - 19:04 #3
mere info. Lyder som controller problem.
http://www.daemon-tools.cc/portal/viewtopic.php?t=2269
Avatar billede moppe Nybegynder
31. januar 2004 - 20:09 #4
Løsning: jeg fandt ud af det var pga jeg brugte en gammel driver til min IDE 133 Prmomise controller. Installerede bare den nyeste driver og så spiller det hele max!
Avatar billede fcs Novice
06. februar 2004 - 17:00 #5
Moppe>> Det er vel også det svar du får fra Tripwire? Burde han ikke have pointene? Kommentar udbedes.

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede moppe Nybegynder
06. februar 2004 - 17:03 #6
Det har du faktisk ret i... det har jeg ikke set kan jeg flytte min point???
Avatar billede fcs Novice
06. februar 2004 - 17:11 #7
Du kan oprette et ny spørgsmål med point til tripwire og smide et link til det herinde, så han ser det - så kigger han sikkert forbi og ligger et svar og så kan du give ham pointene ;o)

Hygge

FCS
Avatar billede moppe Nybegynder
06. februar 2004 - 23:59 #8
til Tripwire ... skriv lige hvis du er interesseret i dine velfotjente 200 point!
Avatar billede tripwire Nybegynder
07. februar 2004 - 09:05 #9
det er jeg
Avatar billede moppe Nybegynder
07. februar 2004 - 11:08 #10
Avatar billede fcs Novice
07. februar 2004 - 18:09 #11
Super - tak for det ;o)

Hygge

FCS/Coadmin