Avatar billede jonas-i Nybegynder
29. januar 2004 - 17:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.dk med æøå

Hej
Når nu de nye æøå .dk domæner kommer hvordan skal de så sættes op i IIS? Hvad skal ind under host header? skal domænenavnet med æøå stå der? eller skal det der underlige domænenavn stå der?
Hvis det er det underlige domænenavn der skal stå der, hvor finder man så en converter der kan fortælle en hvad man skal skrive ind der?
Avatar billede simonvalter Praktikant
29. januar 2004 - 17:12 #1
opsætningen ved jeg intet om, men du skal bruge en idn til ascii converter
GNU Libidn kan klare det.
Avatar billede jonas-i Nybegynder
31. januar 2004 - 01:46 #2
Har fået svaret på gratisDNS's forum
Du skal bruge det der "underlige" kaldet IDN(A) og en converter findes her: http://josefsson.org/idn.php
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. januar 2004 - 12:14 #3
jep som jeg sagde ;OP
Avatar billede mr.gessle Nybegynder
26. februar 2004 - 10:33 #4
Hej... Hvordan satte man det op?
Jeg kan nemlig ikke få det til at spille :-(