Avatar billede parazite Nybegynder
25. januar 2001 - 16:24 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Snyd igen... igen...

http://www.eksperten.dk/spm/45863 : Ingen forklaring nødvendig...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. januar 2001 - 16:27 #1
*gaaaaab* det er sku snart ved at blive trættende :o)
Hvis det virkelig er så sjovt at snyde så må jeg sku prøve det en dag *GG* NOOOT!
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. januar 2001 - 16:27 #2
Hold da op... mener du ikek at svaret \"Bøsse\" kan have været lige det den anden manglede? Måske er det fordi vi ikke har den indsigt der skal til for at læse hvad der står mellem linjerne?
Det kan jo også være en form for fag- eller børnehavesprog som vi ikke kender.
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. januar 2001 - 16:28 #3
Ja den var for let....

Gæt hvem der svare på dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/42314
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. januar 2001 - 16:29 #4
*suk*
Avatar billede parazite Nybegynder
25. januar 2001 - 16:31 #5
tdaugaard : Kommer du ikke lige på ICQ? :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. januar 2001 - 16:31 #6
Kiggede lige på hvad han havde brugt sine point til siden han havde brug for sådan et fupnummer:
http://www.eksperten.dk/spm/42314
Læg mærke til at han acceptere et fireords svar.
Kig så her, er det den samme der kommer til at bruge en anden bruger eller er det mig der er paranoid idag?:
http://www.eksperten.dk/spm/34217
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. januar 2001 - 16:33 #7
parazite:> jeg har desværre ikke tid :-( Skriv en mail til mig istedet...
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. januar 2001 - 16:35 #8
Min sammensværgelsesteori går altså ud på at:
jispa (Sikker)
liljedahl (Underlig spørgsmål plus lignende navn... i tvivl)
eddie_007 (Sikker)
+
CIA/FBI/NASA/KGB

Har slået sig sammen for at forpurer ekspertens gode formål?
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. januar 2001 - 16:36 #9
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. januar 2001 - 16:36 #10
jispa/eddie_007 er slettet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. januar 2001 - 16:39 #11
Hvad så med FBI/CIA/KGB og PET?
Skal de ikke også tvinges til at stoppe deres spionage? Jeg tror de prøver at hjælpe smølferne med at invadere Danmarks via Norge og Sverige...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. januar 2001 - 16:40 #12
andreas_admin:> jeg tror \"eddie007\" i ovenstående spm. (som bacardil skriver) IKKE har noget med sagen at gøre, men at eddie_007 er en der vil få det til at se sådan ud... bare en lille tanke
Avatar billede jispa Nybegynder
25. januar 2001 - 16:44 #13
Så så! rolig nu.
Det drejer sig blot om et forsøg på at deaktivere et spørgsmål, der ikke længere er aktuelt.
Intet forsøg på snyd eller lign. Så køl venligst ned.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. januar 2001 - 16:45 #14
jispa:> du har overført point fra en bruger til en anden = snyd!

andreas_admin:> var han ikke slettet ?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. januar 2001 - 16:46 #15
eddie007 er slettet
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. januar 2001 - 16:47 #16
andreas_admin:> hmm .. hvordan får du \"hægtet\" eddie007 sammen med eddie_007 og jispa ? eddie007 har da ikke snydt, har han ? (hvis så, spm. ref ?)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. januar 2001 - 16:48 #17
tdaugaard>> Der kan være lidt forsinkelse på, men det skulle være iorden nu. Hvis eddie007 ikke er involveret, må han henvende sig.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. januar 2001 - 16:50 #18
andreas_admin:> ahh .. okay ..
Avatar billede jispa Nybegynder
25. januar 2001 - 16:51 #19
Undskyld undskyld undskyld! så slap dog af. Som sagt at snyde var ikke intentionen. Hvis en undskyldning ikke kan accepteres. Så slet mig dog og lighten up. (se: få et liv)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. januar 2001 - 16:54 #20
jispa:> (se: vi har et liv; faktisk vil jeg sige mere interesant end dit hvis du synes det er sjovt at snyde)
Avatar billede jispa Nybegynder
25. januar 2001 - 16:59 #21
*LOL* godnat!