Avatar billede kimblim Nybegynder
29. januar 2004 - 11:54 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Autocomplete tags i visualstudio 2003

Hey,

Undskyld at dette nok ligger i den forkerte kategori, men jeg kunne ikke lige finde andre der passede.

Jeg er netop begyndt at bruge Visual Studio .NET 2003, og når jeg åbner en .aspx-fil vil editoren ikke complete mine almindelige html-tags, såsom <div>,<span>,<p> osv... Det er pisse-irriterende, for alle de flueben man kan sætte er sat rigtigt, den completer også tags'ne, hvis jeg åbner en asp eller html-fil, men aspx nægter den bare at gøre det ved..

merci!
Avatar billede hallum Nybegynder
15. februar 2004 - 18:53 #1
Prøv at vælge html-view og se om der ikke popper noget op. Er dine aspx filer inde i et projekt eller filer du åbner selvstændigt?
Prøv evt. at lave et projekt til dem og så kopiere dine filer ind i projektet.
Avatar billede kimblim Nybegynder
16. februar 2004 - 09:39 #2
Et af problemerne er at der IKKE er html-view sat til, og jeg har så fået at vide, at det er der problemet ligger.. jeg lukker spørgsmålet nu..
Avatar billede hallum Nybegynder
16. februar 2004 - 15:56 #3
kimblim > undskyld men jeg gav dig da svaret, så point bør vel gives til mig?