Avatar billede cid Nybegynder
27. januar 2004 - 21:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

sort-hvidt tv-out

Jeg kan ikke få mit tv-out til at virke, eller det vil sige at jeg godt kan få det ti at vise billede på tv'et men kun sort/hvidt. Jeg har en "apabter" der laver s-vhs til composit, jeg har sat den til composit signal, pal/b og sat den på "in" på det scart stik der går ind i tv'et.
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. januar 2004 - 21:32 #1
Avatar billede bredker Nybegynder
27. januar 2004 - 21:46 #2
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. januar 2004 - 21:48 #3
4. nederste - men ellers ok :o)
Avatar billede bredker Nybegynder
27. januar 2004 - 21:49 #4
victor-1>>tror du ikke du skal have dine skolepenge tilbage
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. januar 2004 - 22:05 #5
Du lyder da enormt sur, grænsende til det nedværdigende - jeg så ikke, at det sidste link var delt. Undskyld !
Avatar billede bredker Nybegynder
27. januar 2004 - 22:09 #6
victor>>sorry , der skulle have været et *G* bagerst
min fejl
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. januar 2004 - 22:15 #7
Har fundet ud af, at det er fordi jeg har indstillet min tekststørrelse på Internetsider til "Større" - vælger jeg "Mellem", ser jeg det også med det samme som 3. nederste.
Af dette kan jeg lede:
Det er ikke den bedste måde at henvise på - brugeren vi begge forsøger at hjælpe, får måske det samme probl. som jeg ;o) (selvfølgelig ikke nu)

Undskyld mine spams > cid
Avatar billede cid Nybegynder
28. januar 2004 - 20:32 #8
Jeg har prøvet alt det, men der er ikk noget af der virker.. :( Jeg har dog ikk prøvet den svhs-scart converter, så jeg skal nok have afprøvet sårn en hvis jeg skal løse mit prob...

>bredker
Afvist ved en fejl skirv lige igen...tak
Avatar billede bredker Nybegynder
28. januar 2004 - 20:58 #9
ok