Avatar billede mgudmand Nybegynder
27. januar 2004 - 11:58 Der er 3 kommentarer

Kabelmodem > router m. firewall/VPN > WL Router > computer

Kan ovenstående konfiguration lade sig gøre? Mit problem er at "router m. firewall/VPN " er en ny router jeg skal sætte op i forbindelse med medarbejderbredbånd fra TDC. Routeren er "låst" af min arbejdsplads, så den kan jeg ikke komme ind i. Samtidigt vil jeg gerne beholde min nyværende trådløse router (WL Router).

Mvh
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2004 - 16:07 #1
ja det kan sagtes lade sig gøre!

Der er kun den ulempe at du så ikke ville kunne have egen server m.v.
Avatar billede mgudmand Nybegynder
27. januar 2004 - 17:57 #2
Lækkert. Ville slet ikke kunne klare at blive wirelessless igen :-)
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2004 - 18:03 #3
:) det er jo det! ellers kan du jo også gøre det omvendt at koble din egen til først også arbejdts på til sidst hvsi du bruger servere m.v.