Avatar billede withli Nybegynder
27. januar 2004 - 11:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Applet affyre command line programmern

Lille spørgsmål her.

Er det muligt at affyre en command line parameter fra en Java applet? Foreksempel hvis jeg har lyst til at affyre en copy %1 %2 er det muligt at få den skudt af fra appletten?

Hvis ja, hvorledes skal det så gøre, how to do?
Avatar billede anders_kaas Nybegynder
27. januar 2004 - 12:12 #1
Det tror jeg ikke man kan. Måske hvis det var et Java-program i stedet..
Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2004 - 14:16 #2
Java sproget tillader:

Runtime.getRuntime().exec("copy " + frafil + " " + tilfil);

MEN MEN MEN

Af indlysende grunde tillader applet security manager ikke dette.

Hvis du signer applet koden og giver dn lov til det kan det stadig
lade sig gøre.
Avatar billede withli Nybegynder
10. februar 2004 - 08:01 #3
For some strange reason kan jeg ikke kreditere dig med dine point, post lige et svar and lets get going.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. februar 2004 - 08:49 #4
Jeg skal først ligge et svar
Avatar billede withli Nybegynder
10. februar 2004 - 08:59 #5
Så er det derfor, stop med at kommentere og svar :)