Avatar billede mikaelrune Nybegynder
26. januar 2004 - 13:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg mit 3COM 11Mbps Wireless PC Card til at virke?

Jeg har gennem et par dage prøvet at få kortet til at virke, og alt går fint indtil jeg skal connecte til mit Access Point.

Jeg har gjort som følger:
0. Afinstallereyt mit "fastnet" LAN kort på min bærbare PC
1. Installeret 3COM OfficeConnect 11Mbps Access Point
2. Installeret kortet i min bærbare PC (som kører win 2k)
3. Installeret seneste drivers fra 3COM
4. Installeret 3COM Wireless Card Manager (seneste version)

Når jeg så forsøger at connecte (via 3COM Wireless Card Manager) så virker det ca. 10 seks og afbryder herefter - signal strength er næsten 100% (fanen Link Information i 3COM Wireless Card Manager), og det er link quality også de første 2-3 sek for herefter at falde til 0%, hvorefter også signal strength går i 0%, og windows siger "network cable unplugged"

Jeg har checket device status m.m.: device working properly (fu.. det!!!) og ingen hardware konflikter. Jeg er lidt stuck her, så gode ideer modtages!!!!

vh
Mikael
Avatar billede kenp Novice
26. januar 2004 - 19:01 #1
Men du må ikke have 3 ens spørgsmål åbne om det samme!

http://www.eksperten.dk/spm/457163
http://www.eksperten.dk/spm/454924
http://www.eksperten.dk/spm/457080

Så luk 2 af dem hurtigts muligt
Avatar billede mikaelrune Nybegynder
27. januar 2004 - 09:38 #2
ok
Avatar billede bullerbassen Nybegynder
27. januar 2004 - 10:01 #3
er dette spørgsmål lukket?
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2004 - 14:00 #4
ja :)