Avatar billede draco Nybegynder
22. september 1999 - 09:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sharing er væk

Jeg har en Win NT 4.0 Workstation maskine koblet op på et domæne.
Jeg kan godt se de andre maskiner på domænet.
Nu vil jeg dele en mappe, MEN fanebladet sharing eksisterer simpelthen ikke. Det er væk. Jeg mente at det havde noget at gøre med at Server servicen ikke var startet op, så det forsøgte jeg, men dette kunne jeg heller ikke og fik følgende fejlmeddelelse:

Could not start the Server service on \\"mit maskinenavn"
Error 1130: Not enough server storage is avaiable to process this command.

Nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede pingo Nybegynder
22. september 1999 - 10:45 #1
Mangler du plads på nogle af dine harddiske?

Evt. fyldte diske?
Avatar billede psv Nybegynder
22. september 1999 - 11:04 #2
Har du installeret seneste servicepack? Dette skal jo også gentages hvis du evt. installerer nye netværksdrivere ell. lign. da installationen måske vil overskrive nogle af de opdaterede filer med ældre versioner.
Avatar billede snowball Novice
22. september 1999 - 11:07 #3
Gå ind på denne side, og scroll ned til "Why can't I share?"

http://www.microsoft.com/TechNet/lastpage/questions/99089.htm

Snowball
Avatar billede HenrikA Nybegynder
22. september 1999 - 11:20 #4
Har du logget på som administrator? Hvis du ikke har de rigtige rettigheder kan share.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. september 1999 - 14:09 #5
btw hvordan fanden gå man andre til at kunne komme ind i ens delte mapper? den siger bare "enter password"

men jeg har sgu ikke defineret noget PW