Avatar billede pwm Nybegynder
25. januar 2004 - 18:00 Der er 1 kommentar

Kæmpe problem med "float:"

Hej.
jeg har temmelige store problemer med float i css.
jeg har for første gang lavet en side kun med xhtml og css, og det går rigtig godt lige indtil jeg skal float'e en <div>
kig venligst her: http://pwm.1go.dk/om_pwm/interesser/foto/index.php?lng=dan&style=style1
der burde være 4 "kasser" ovenpå den hvide baggrund, men i stedet er de to af dem skjult BAG VED baggrunden... (i hvert fald i IE, og det er endnu værre i Mozilla Firebird)... jeg har tildelt den et z-index på 20 men det hjælper heller ikke...
er der nogen der kan se om der er noget galt enten i xhtml'en eller css-filen?
Avatar billede pwm Nybegynder
25. januar 2004 - 19:58 #1
jeg lukker hermed spørgsmålet, da jeg har fundet ud af hvad problemet var.