Avatar billede peterhh Nybegynder
25. januar 2004 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DDR Ram (i windows)

Jeg har 256 DDR RAM i min computer, skulle der så ikke stå at det ER DDR RAM under "egenskaber for system"

Se billede her: http://www.stalkerzone.dk/upload/RAM2.JPG

Betyder det at de ikke er fundet som DDR RAM eller hvad ?
Avatar billede grillkylling Nybegynder
25. januar 2004 - 11:43 #1
Nej det har intet med det at gøre, jeg kører 2x512 MB ram som dual, ved mig står 1GB ram, du kan se når du genstarter pc`en, der står der DDR, så bare rolig :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 12:37 #2
Nej. Der står du har 256 Mb ram og det er jo hvad du har.
Jeg har SD Ram og her står der heller ikke SD ram :)
Avatar billede willsonn Nybegynder
25. januar 2004 - 13:31 #3
Hvis du downloader AIDA32 kan du få alt af vide om hvad der findes i din maskine.
Et glimrende program til at få overblik over dit system og få information om alle komponenterne.

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32