Avatar billede focelestial Nybegynder
25. januar 2004 - 02:52 Der er 7 kommentarer

Hvad er denne computer værd ?

Hej, jeg har en komputer jeg skal sælge. Jeg bor på færøerne (Computerne er lidt dyrere end i DK her.)

Hardware:

Pentium-M 2.0 GHz
512 MB DDR RAM
40 GB Harddisk
CD-Brænder og DVD-drev
Diskette-Drev
64 MB ATI mobility Radeon 9000
56K Modem
15" TFT UXGA (1600 x 1200)
16bit Lydkort
Netkort 10/100 Mbit
2 x USB 2.0
Ryggsæk
Ekstra "skin"
MX-500 Optical Mouse
Wingman Attack 2 Joystick

Software:

Windows XP Home DK
Works 7.0

Nypris:
24.610 kr

Jeg tænkte på at sælge den for 14.000, men har fået at vide at det er måske for dyrt ?
Hvad skal jeg skrive, jeg vil sælge den for ?
Avatar billede focelestial Nybegynder
25. januar 2004 - 02:53 #1
Ja, computeren er forresten 1 år gammel ...
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. januar 2004 - 03:03 #2
Et mærke på den vil måske være fedt nok :)

Vil du sælge den i Danmark ?

Jeg gav 15.000 for en Fujitsu med samme spec som din, bare med en 2.8 Ghz processor og 60 gb harddisk. Så 14.000 lyder lidt meget :(
Avatar billede focelestial Nybegynder
25. januar 2004 - 03:08 #3
Det er en Dell Inspiron 8200

Og jeg vil sælge den på færøerne, her er computerne generelt lidt dyrere end i DK. Menee, giv mig jeres bud, på hvad jeg skal sælge den for, ik også ? :)
Avatar billede roedkjaer Nybegynder
25. januar 2004 - 04:19 #4
Hmm, vil sige omkring 2K ikke mere.
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. januar 2004 - 06:06 #5
jeg vil tro at 10-12.000 er meget rimeligt, men man kan normalt få en del mere for bærbar, end alt muligt andet hardvare. Så det vil ikke forbavse mig hvis du kunne presse den lidt mere op.

Dog kan man få mærker der rykker mere end den du har for de 10-12.000, men nu er det jo dell og nogle sværger til det mærke.

Der er jo også lidt ekstra tilbehør, mus, joystick, rygsæk og skins, ved ikke hvor meget det står i sådan noget, dog købte jeg selv musen for 1 månedes tid siden og gav 300 kr for den. Så det vel ikke det vilde man får for sådan noget.

Så finder du den rigtigt Dell elsker så kan du nok få 12.000 og så det på færøerne, som du siger er dyre, så dine 14.000 vil måske nok være et seriøst bud aligevel :)
Avatar billede tobias28 Praktikant
25. januar 2004 - 09:41 #6
10000 allerhøjest i DK ihvert fald.....godt nok er dell et "navn", men det gør den ikke til en bedre computer...faktisk tror jeg det bliver svært at komme af med den til over 9000 kroner....men lad os høre....det kan jo være det færøske folk vil give mere!
Avatar billede tobias28 Praktikant
25. januar 2004 - 09:41 #7
var et svar :-)