Avatar billede reptilenet Nybegynder
24. januar 2004 - 19:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

windows klamme knapper

hvad skal jeg ændre for at jeg slipper for de kedelige xp knapper forsvinder og bliver lige som dem der er her http://www.doodoo.dk/version_blue/contact.php evt. nogle der har en færdig mailform uden xp kanpperne direkte til at smide på nettet ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. januar 2004 - 19:51 #1
F.eks. bruge nedenstående css-style
<head>
<Style>
.inputButton
{
    border:1px;
    border-style:solid;
    border-color:#000000;
    background:#E5E5E5;
    color:#000000;
    font-size:11px;
    font-weight:bold;
    margin:5px 0px 5px 0px;
}
</style>
</head>

<input type="submit" name="submit" value="knap" class="inputButton">
Avatar billede nak-m Nybegynder
24. januar 2004 - 19:54 #2
Hvorfor kigger du ikke bare på koden på siden du refererer til? :

<input type="submit" value="tekst" style="background-color: #ffffff;border: 1px solid #000000;color: #000000;font-family: verdana;font-size: 10px;" />
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. januar 2004 - 19:55 #3
Du kan også gemme nedenstående kode, i en fil du kalder for style.css

.inputButton
{
    border:1px;
    border-style:solid;
    border-color:#000000;
    background:#E5E5E5;
    color:#000000;
    font-size:11px;
    font-weight:bold;
    margin:5px 0px 5px 0px;
}

og linke til den på din side:
<head>
<link type="text/css" rel="stylesheet" href="style.css">
</head>
Avatar billede reptilenet Nybegynder
24. januar 2004 - 20:05 #4
jeg må nok desværre sige at jeg er lidt for dum til det der. så hvis der er en der vil lave php filerne til mig. så den sender mailen til reptiles2003@hotmail.com og uden xp knapper så har i hjulpet mig utroligt meget :O) send filerne til ovenstående mail....
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. januar 2004 - 20:30 #5
Det eneste du skal gøre er som nak-m skriver at tilføje:

style="background-color: #ffffff;border: 1px solid #000000;color: #000000;font-family: verdana;font-size: 10px;"

de steder hvor du har en knap
Avatar billede reptilenet Nybegynder
24. januar 2004 - 20:32 #6
har prøvet kan ikke få det til at virke
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. januar 2004 - 20:44 #7
Avatar billede reptilenet Nybegynder
24. januar 2004 - 21:19 #8
hmm nu kan jeg godt få knapperne en anden farve men min mail form virker vist ikke.

send venligst en mailform der funker til reptilenet.dk :O) tusind tak