Avatar billede darkdruid Nybegynder
23. januar 2004 - 09:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nogle forskellige sprøgsmål..

Hejsa.
Jeg har bare nogle små, lidt forskellige spørgsmål.

1: Sker der noget hvis man sletter alle de XP HotFix'es inde under Tilføj/Fjern Programmer?

2: Hvordan kan det være min Internet Explorer nogen gange fryser fast? - jeg skal blot genstarte for at den virker igen, så det er ikke min cpu der bliver for varm.

3: Hvordan kan det være jeg skal "logge ind" når jeg starter min Windows XP op? - Jeg har kun en bruger på computeren(admin). Jeg har downloadet Microsoft .NET Framework 1.1 for at kunne køre et lille program. Hvordan gør jeg så den logger direkte ind igen?

Jeg Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.

/out Dark Druid
Avatar billede arlet Juniormester
23. januar 2004 - 09:26 #1
1 nej, ikke andet end du mister dine opdateringer

2 prøv: klik på Start=>Kør skriv SFC /scannow , husk mellemrum mellem SFC og /scannow

Din windows skive skal sidde i drevet.

3 http://www.riversen.dk/?id=tips#logon
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2004 - 13:01 #2
2:  og husk at alle opdateringer skal hentes igen.
Avatar billede darkdruid Nybegynder
22. februar 2005 - 23:52 #3
blah