Avatar billede joe73 Nybegynder
22. januar 2004 - 13:37 Der er 4 kommentarer

Feltkoder pludselig lavet om?

Når jeg går ind i munupunktet
Insert
  Autotekst
      Sidehoved eller sidefod
Og vælger ”Side X af Y” så ville jeg forvente at Word indsatte feltkoden der viste fx ”Side 2 af 5”, men i stedet er Word pludseligt begyndt at indsætte denne tekst ”Side  PAGE  af  NUMPAGES  ” og det forstår jeg ikke???
Jeg syntes jeg har været rundt rund og se om noget skulle være blevet slået til ved en fejl, men jeg kan ikke umiddelbart finde en noget galt.

Er der nogen der ude der kender problemet og løsningen???

Mvh Joe
Avatar billede rvm Nybegynder
22. januar 2004 - 13:44 #1
Tryk ALT + F9
Avatar billede joe73 Nybegynder
22. januar 2004 - 14:03 #2
Ja jo, men det virker ikke rigtig, for det er ren tekst der er sat ind, i stedet for et felt. Den burde sættet et felt ind men den sætter kun ren tekst ind.??
(Det samme gælder filnavn og sti)
Avatar billede rvm Nybegynder
23. januar 2004 - 07:38 #3
Kan du sætte dem ind ved hjælp af Indsæt/Felt/Page?
Avatar billede rvm Nybegynder
18. maj 2004 - 08:54 #4
Fik du svar på dit spørgsmål?