Avatar billede housemartin Nybegynder
22. januar 2004 - 04:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forsvundet Keyboard

Jeg har en Compaq iPAQ 3660 som jeg er meget glad for. Lige pludselig kan jeg desværre ikke finde keybordet, d.v.s. at ikonet og pilen i nederste højre hjørne af displayet er væk !!!
Jeg har prøvet at se i setteings om jeg skulle have lavet noget om men kan ikke se ændringer. Håber der er nogen der kan hjælpe mig da jeg bruger den til at tjekke lagerstatus af spiritus på mit værtshus( det kunne jo være at der ud over point også faldt et par bajere af for et hurtigt svar)
Avatar billede eagle124 Nybegynder
22. januar 2004 - 07:03 #1
kan du forklare lidt mere præcist hvad det er for et ikon og dur tastaturet slet ikke ??
Avatar billede housemartin Nybegynder
22. januar 2004 - 07:18 #2
Sorry har fundet problemet og løst det. Man skal bare tage sin pegepind resette memory i højre side i bunden medens Ipaqén er tændt så kom keyboardet i hvert tilba hos mig
Avatar billede eagle124 Nybegynder
23. januar 2004 - 10:53 #3
okay det var jo godt du fandt ud af det. Hus lige at lukke spørgsmålet
Avatar billede housemartin Nybegynder
26. maj 2005 - 21:17 #4
Jeg har lige set at dette spørgsmål stadig var åbent så jeg skynder mig at lukke det