Avatar billede dita Nybegynder
21. januar 2004 - 13:34 Der er 6 kommentarer

localhost istedet for pop3

Hej :-)

Er der nogle ude i det danske land der kan være mig behjælpelig med at besvare følgende ?

I indgående post dukker der en localhost op i stedet for den pop3 konto der er oprettet:

indgående post (POP3) : localhost
Udgående post er den samme som normalt

I mit kontonavn er der tilføjet pop3 kontoen:

Kontonavn : mig@******.com/mail.******.com

Det er et lille irretationsmoment, jeg ved der er mange der er trætte af, specielt på min arbejdsplads ;-)

Så er der nogle der kan hjælpe med en løsning der bibeholder det som Vi skriver ind gives der 100 point

Mvh
Dita
Avatar billede jnissen Nybegynder
21. januar 2004 - 13:43 #1
Har du installeret Norton AntiVirus? For hvis du har det, og har sat den til at scanne email, så er det den som har været inde og rette det.
Avatar billede dita Nybegynder
21. januar 2004 - 13:49 #2
Nej jeg kører med PC-cillin som den eneste alle andre kører EZ amor
Avatar billede cbadk Novice
21. januar 2004 - 16:17 #3
Hej "dita"

Du er ikke den eneste der har problemet. Jeg har selv oplevet hvor irreterende det kan være at ens email indstillinger forsvinder og bliver erstattet af localhost osv. Og faktisk er det ikke en virus, men outlook der gør det. Du kan rette fejlen ved at hente den sidste nye opdatering til officepakken/outlook på

http://office.microsoft.com

Med venlig hilsen
cbadk
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. januar 2004 - 21:07 #4
Jeg har prøvet det samme som dig, men havde selv været i localhost og ligge en masse lo... derind. Dem slettede jeg så alle igen, rettede min adresse igen, og siden har der ikke været noget i vejen.
Avatar billede dita Nybegynder
26. januar 2004 - 17:31 #5
Hej alle der har været så venlige at svare, mange tak for svarene, men de har desværre ikke hjulpet mig
Jnissen : desværre er det ikke NA, men PC cillin og fejlen er ikke der :-)
Cbadk: Har hentet den seneste opdatering og det hjalp desværre ikke :-)
Aovergaard : Hvor fandt Du localhost ?-)
Vil meget gerne have løst problemet, så er der ikke nogle der kan hjælpe lidt mere :-)

Mvh
DITA
Avatar billede aovergaard Nybegynder
26. januar 2004 - 19:08 #6
Localhost ligger her på denne sti:

C - Windows - System32 - drivers - etc - localhost (åbnes med notesblok)