Avatar billede c_nova Nybegynder
21. januar 2004 - 09:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nokia PC suite 5.1

Jeg skal have formateret min bærbar, dog vile jeg ikek miste alle de beskeder jeg har gemt på den..!!

hvor gemmer programmet beskederne ?

har prøvet at tage backup af hele program mappen, men programmet have ikke mine beskeder da jeg over skrev de nye filer.!!

nogen med et godt svar ?
Avatar billede mc_goblen Praktikant
21. januar 2004 - 09:36 #1
Uden dog at være helt sikker i min sag, tror jeg ikke du kan lave backup af dine beskeder! Kun indstillinger ol.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. januar 2004 - 09:38 #2
Du synkroniserer ikke med feks. Outlook? - for i så fald ligger beskederne jo i din Outlook .pst fil/Exchange server.
Avatar billede c_nova Nybegynder
20. marts 2004 - 14:15 #3
intet der kan bruges til noget..!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. marts 2004 - 14:32 #4
Du svarede jo heller ikke på mit spørgsmål, som var et led i processen med at få uddybet dit spørgsmål.

Det er god latin at følge op på sådanne ting. Gør man ikke det, kan man ikke forvente svar.