Avatar billede soenderskov Seniormester
21. januar 2004 - 01:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Delta Force Land Warrior Cheats

hejsa nogen der kender spillet????

har et prblem kan finde cheats'ne og for at bruge dem skal man trykke på ~ men der kommer ingen boks op hvor man kan skrive koderne

er der nogen der ved hvordan eller har nogle koder til spillet???
Avatar billede soenderskov Seniormester
21. januar 2004 - 01:29 #1
det er version 1.00.42
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. januar 2004 - 07:30 #2
Prøv at tryk på shift+§  ellers se om der er config fil du kan ændre kombinationen i
Avatar billede kenp Novice
21. januar 2004 - 08:10 #3
det er Æ du skal trykke på for at kunne indstaste snydekoder.
Avatar billede c_nova Nybegynder
21. januar 2004 - 09:14 #4
kenp har helt ret..!! hvis det er en DK ver. du har skaldu bruge Æ ellers er det vist ~ du skal bruge.
Avatar billede c_nova Nybegynder
21. januar 2004 - 09:16 #5
du skal du lige huske at man kun bruger cheats hvis det er til single player games..!! og koderne virker ikke i Multiplayer games...
Avatar billede soenderskov Seniormester
22. januar 2004 - 15:41 #6
det virker nu og det er forskelligt hvilken knap man bruger har fundet ud af at man bare kan ændre sit tastatur til dansk eller engelsk osv og så ligger knapper forskellige steder..... nå men da jeg bruger dansk tastatur er det Æ jeg skal bruge og det er faktisk kenp der først var med løsningen så lig et svar óg der er point på vej :-)
Avatar billede kenp Novice
22. januar 2004 - 15:45 #7
.