Avatar billede henrik61 Nybegynder
20. januar 2004 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

AspSmartUpload problemer

Møjn
Jeg har hentet et aspSmartUpload herinde, det virker som det skal , men hvis jeg vil udvide antallet af FILE felter så går der ged i den. Lige nu ser den således ud hvor man kan uploade 2 stk filer. Mit sp. lyder hvad skal jeg gøre hvis jeg fx. vil have den til at uploade 8 stk....og kan jeg ydermere have andre typer for input felter i samme form fx. et textarea???
Asp som kan uploade 2 stk filer..
<%
'  Variables
'  *********
  Dim mySmartUpload
  Dim file
  Dim intCount
  intCount=0

'  Object creation
'  ***************
  Set mySmartUpload = Server.CreateObject("aspSmartUpload.SmartUpload")

'  Upload
'  ******
  mySmartUpload.Upload

'  Select each file
'  ****************
  For each file In mySmartUpload.Files
  '  Only if the file exist
  '  **********************
      If file.IsMissing = false Then
      '  Save the files with his original names in a virtual path of the web server
      '  **************************************************************************
        file.SaveAs(server.mappath("../files/" & file.FileName))
if CStr(intCount) = "0" then
        streng = streng & "'" & file.FileName & "', "
else
streng = streng & "'" & file.FileName & "'"
end if
        ' sample with a physical path
        'file.SaveAs("c:\" & file.FileName)

      '  Tæl antal filer...
      '  ******************************************
        intCount = intCount + 1
      End If
  Next

'  Display the number of files which could be uploaded
'  ***************************************************

set rs = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
str = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & server.mappath("../db/ulla.mdb")
rs.open str
sql = "insert into Billedeserie(Billede1, Billede2) values(" & streng & ")"
'sql_2= "insert into Billedeserie (Overskrift, Tekst, Dato) values('" & Overskrift & "','" & Tekst & "','" & Dato & "')"
set rs = rs.execute(sql)
  Response.Write("<BR>" & mySmartUpload.Files.Count & " files could be uploaded.<BR>")

'  Display the number of files uploaded
'  ************************************
  Response.Write(intCount & " file(s) uploaded.<BR>")
%>
Avatar billede henrik61 Nybegynder
21. januar 2004 - 00:37 #1
Fandt en løsning.....
Avatar billede henrik61 Nybegynder
21. januar 2004 - 00:37 #2
Lukker spm
Avatar billede henrik61 Nybegynder
21. januar 2004 - 00:38 #3
Lukker igen
Avatar billede henrik61 Nybegynder
21. januar 2004 - 00:40 #4
oo)