Avatar billede teddy_boy Nybegynder
23. januar 2001 - 16:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Subdomænie

Jeg ville lig spørg om hvor jeg kan få oprettet subdomæine hvis mit webhotel ikke understøtter det.... men det skal være med mit domæine så jeg får et domæine der hedder Chat.HouZe.dk
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
23. januar 2001 - 16:36 #1
Du kan få lavet en *Forward på dit domæne, så ryger alle xxxx.domæne.dk til dit webhotel.

Eller du kan få lavet en chat.domæne.dk som går til en given Ip adresse, eller forwardet til eks. www.domæne.dk/chat

Alt dette skal du gøre hos din domæne holder, eks. speednames.

/Jimmi
Avatar billede teddy_boy Nybegynder
23. januar 2001 - 16:39 #2
ja *GG* og hvad så hvis de ikke understøtter det
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
23. januar 2001 - 16:49 #3
Det skal de gøre, en *Forward er ikke noget man ikke understøtter, det er noget man ikke gider!
Prøv at konfronter dem med den!

Men hvis det forholder sig sådan at de ikke gider, kan du jo bare flytte dit domæne til en anden udbyder og evt. lade webhotellet ligge hvor det gør.

Det er bare at udfylde en redeligerings formular hos eks. www.domaene.dk