Avatar billede jing Nybegynder
23. januar 2001 - 15:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iframe borders!! - Netscape

hey

ganske simpelt.... hvordan fjerner jeg borders på en iframe/layer i Netscape og IE

har:
frameborder=\"0\"
border=\"0\"
borderwidth=\"0\"
borderspace=\"0\"

men stadig borders...specielt NS6 er et problem...!!!

Avatar billede parazite Nybegynder
23. januar 2001 - 15:48 #1
<iframe src=\"menu.htm\" width=\"130\" height=\"379\" scroll=\"no\" frameborder=\"0\"><ilayer src=\"width=\"130\" height=\"379\" scroll=\"no\" frameborder=\"0\"></ilayer></iframe>

VIRKER! :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
23. januar 2001 - 15:48 #2
Hmm... du siger du har testet frameborder... sært! Kigger på det når jeg kommer hjem fra arbejde... ovennævnte virker for mig i IE 5.0, 5.5 og NS 6.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. januar 2001 - 15:57 #3
Efter at have tilrettet Parazites forslag lidt. (manglede src i Ilayer), virker det ganske fint hos mig.

Problemet med Netscape 6 burde slet ikke være der da 6´eren godt nok ikke længere understøtter Iayer, men iframes.

<iframe src=\"menu.htm\" width=\"130\" height=\"379\" scroll=\"no\" frameborder=\"0\"><ilayer src=\"menu.htm\" width=\"130\" height=\"379\" scroll=\"no\" frameborder=\"0\"></ilayer></iframe>

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 13:03 #4
humdi hum hum...
Avatar billede jing Nybegynder
09. februar 2001 - 14:00 #5
tjaaah nu er det jo kun parazite der har svaret - så han får vel points?

- løsningen : ilayer staves kun med et enkelt \'l\'
(kort sagt, det går sgi lidt hurtigt på det gamle KeyTronic)

jeg kunne ikke bruge svarerne til noget da jeg allerede kendte løsningen - men stadigvæk I har svaret!

:-)

/Jakob
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 14:06 #6
Helt fint at Parazite får pointene - Jeg rettede bare lidt i hans...