Avatar billede xfiles Nybegynder
16. januar 2004 - 09:10 Der er 3 kommentarer

Hente Kalender oplysninger fra en anden bruger ned til sin ipaq

Hej eksperter

Jeg vil høre om det er teknisk muligt som bruger med egen profil i outlook, at få sin Ipaq h1940 til at hente kalender oplysninger fra en anden bruger profil i outlook. Hvorledes kan man sætte dette op og er det teknisk muligt. Eller skal man logge på som den anden bruger for at kunne få disse data'er.

mvh.

Xfiles
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. januar 2004 - 09:26 #1
Det kan du ikke smart.

Eneste løsning er at få brugeren til at eksportere sin kalender som .pst fil, og så importere den ned i din egen og det er ikke smart, jeg har prøvet (med en Ipaq 2210)
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
16. januar 2004 - 17:54 #2
Som bufferzone ganske rigtigt skriver, så kan det desværre ikke umiddelbart lade sig gøre. Jeg har ledt efter sådan et program/funktion, da både min kæreste og jeg har en Pocket PC som vi syncer med hjemmecomputeren. Det ville være rart at have en kopi af hendes kalender og vice versa - ligesom mange sekretærer nok vil være interesserede i at have en kopi af chefens kalender etc.

Men desværre - jeg har ikke fundet en løsning. Men mon ikke det kommer? Det tror jeg.
Avatar billede hemsoe Nybegynder
26. januar 2004 - 16:20 #3
Man kan lave en fuske metode hvor alle mail acc. bliver hente ind i den sammen outlook profil og så har I fælles kalender.
Ellers skal der en Exchanger server til, så mener jeg det er muligt at de pågældende bruger kan åbne op for deres kalender.