Avatar billede web_the_world Nybegynder
15. januar 2004 - 19:46 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Vil I ikke komme med kritik af nedenstående side

http://www.spanskakademiet.dk

Point til alle - dog bliver det vurderet efter hvor brugbart og kvalitativt det er...

Tak på forhånd!
Avatar billede double-g Juniormester
15. januar 2004 - 20:06 #1
Jeg ville nok lave en opdeling af navnet i banneret. Når jeg lige lynlæser det får jeg det til at sige : span-ska-kademiet
Avatar billede minus Nybegynder
15. januar 2004 - 20:46 #2
synes at det er et simpelt og godt design.

men jeg synes at du skal se om der er nogen som vil lave et banner til dig her i eksperten.dk også putte det ind i stedet for det du har i toppen nu, fordi jeg læser næsten det samme som double-g.
Avatar billede c-holst Novice
15. januar 2004 - 22:47 #3
der er et eller andet med den stribede baggrund du kører med, den gør mig mærkelig, måske skulle du hellere bruge en enkelt farve.
Dermod kan jeg godt lide den måde hvorpå selve siden ligger oven på baggrunden, ligesom er på E!, det giver i mine øjne en pæn afgrænsning af siden.

siden med links trænger til en kærlig hånd. Få dem sat ordentligt op, og ram dem evt ind på en pæn måde

ellers må jeg sige at du holder din stil pænt gennem alle sider, med skriftyper farver og korrektur, dog er det ikke alle dine overskrifter i de gra linier der er ens
Avatar billede jps6kb Novice
16. januar 2004 - 11:57 #4
Menu-effekterne er noget rod. De enkelte punkter har forskellige effekter.
Forside og undervisning og priser har ens effekter.
Lærere og Kurser og Guatamala har ingen.
Tilmelding har en anden effekt.

Her tænker jeg ikke på farverne, men på den måde teksten opfører sig på. Det er ikke lige så heldigt.

Links :

Diario EL PAÍS S.L - falder meget ud i det der ikke er andet end et tekst link og så "Times New Roman".
Linkssiden bør være sat mere overskueligt op.
Avatar billede mindreklog Nybegynder
16. januar 2004 - 22:37 #5
Jeg takker for de yderst gode kommentare der er kommet "so far" men håber der er flere der har lyst til at byde sig ind...
Avatar billede web_the_world Nybegynder
19. januar 2004 - 16:48 #6
Jeg vil også takke, og som ansvarlig for Luna og Co, vil jeg gerne give flest point til jps6kb og c-holst. Til min ven, mindreklog vil jeg gerne sige tak for hjælpen...
Avatar billede web_the_world Nybegynder
19. januar 2004 - 16:51 #7
eller som ansvarlig for luna og Co i oprettelsen af dette spørgsmål vil jeg gerne....

jeg er ikke den daglige ansvarlige.. :-) Bare så der ikke skulle opstå faglige problemer...