Avatar billede fortes Nybegynder
15. januar 2004 - 09:23 Der er 6 kommentarer

Nyt emne forslag i kategorien Netværk

Kunne man ikke lave et særskilt emne der hedder "trådløst" i kategorien nætværk.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. januar 2004 - 09:26 #1
Det ville være fint, flere og flere bliver jo trådløse.
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2004 - 09:52 #2
jeps enig :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 09:57 #3
ikke helt enig. umiddelbart vil jeg sige at kategorierne LAN/WAN samt topologier er fyldestgørende. Alt efter hvad spørgsmålet går ud på, vil disse kategorier være dækkende :)
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2004 - 10:04 #4
kan vi så ikke bare få slettet topologier ;) der hele 27 spøgsmål i den kategori! også oprettet en underkategori som hedder wireless under LAN/WAN (hvor det nok mest høre hjemme)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 10:11 #5
Det mener jeg bestemt ikke.

topologier er jo netop beskrivelser af, hvordan et netværk fysisk er opbygget af eksempelvis accesspoints, kabler, routere, hubs og andet netværksudstyr.

Man kunne måske overveje at omdøbe den til "Arkitektur".

Jeg mener ikke den bør splittes ud i særskilt kategori. Forskellen mellem et kabelbaseret og et wireless lan er i realiteten ikke eksisterende. (når man ser bort fra sikkerhedsniveauer mv.) :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2004 - 19:18 #6
Desuden kunne det meget nemt blive uoverskueligt med for mange kategorier ;)