Avatar billede karlsen Nybegynder
22. januar 2001 - 14:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fullscreen MDIform

Hvordan får jeg indholdet af en MDIform til at vises i fuldskærm. Jeg er udemærket klar over hvordan man gør dette på en normal form, men ikke med en MDIform.
Avatar billede wisen Nybegynder
22. januar 2001 - 14:57 #1
En MDI-form kan kun vises i dens parents client-area. Du bliver derfor nødt til, at vise parenten i fuldskærm, og derefter maksimere childet...
Avatar billede superinfojens Nybegynder
22. januar 2001 - 15:04 #2

mdiform1.WindowState = 2
Avatar billede superinfojens Nybegynder
22. januar 2001 - 15:05 #3
Eller jeg mener

Private Sub MDIForm_Load()
mdiform1.WindowState = 2
End Sub
Avatar billede superinfojens Nybegynder
22. januar 2001 - 15:07 #4
Bort set fra det hvad bruge man MDIforme til som en normal form ikke kan ?
Avatar billede karlsen Nybegynder
22. januar 2001 - 15:12 #5
Det kører jeg allerede, men jeg vil have et topmost vindue hvor der ikke er nogen bjælke øverst i vinduet, samt at vinduet ligger over start-bjælken og alt andet på skærmen.

Det var det jeg mente med fullscreen.
Avatar billede wisen Nybegynder
22. januar 2001 - 15:13 #6
Det kan du ikke bruge en MDI til...
Avatar billede karlsen Nybegynder
22. januar 2001 - 15:16 #7
Det tror jeg ikke på, det må da være muligt. Det kan ikke passe at vb er SÅ begrænset! ?
Avatar billede wisen Nybegynder
22. januar 2001 - 15:17 #8
Nej det er ikke VB, det er Windows.
Avatar billede karlsen Nybegynder
09. juli 2001 - 12:31 #9
lukker lige spørgsmålet for en god ordens skyld.