Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2004 - 11:07 Der er 3 kommentarer

Ny server??

Hej Eksperter!

Jeg har et lille problem som jeg håber at i kan hjælpe mig med.

Jeg vil gerne bygge mig en ny server, Jeg kan bare ikke finde ud af hvilket bundkort, mv jeg skal bruge...
Jeg har flg. krav.
Max. pris uden diske 5000,-
Min. CPU Hastighed er 2.6 GhZ
Min. 512 mb ram gerne 1 gb el. mere
Rack Kabinet 4U

Håber at der er nogen som kan hjælpe..

/Roadi
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2004 - 11:10 #1
Det skal lige nævnes at jeg vil gerne køre INTEL P4
Avatar billede multicoder Nybegynder
14. januar 2004 - 11:18 #2
hej

Hvis ikke det skal være en du selv bygger, kan jeg anbefale Dell PowerEdge 1600SC
der kan du få en okay stor server med P4 eller Xeon til under 15k
Avatar billede snuxer Nybegynder
14. januar 2004 - 20:00 #3
altså jeg kan forslåg et jeg bruger i min server en: ASUS P4P800 (ATX)    http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50213 <-- veldig god efter min mening