Avatar billede vug Nybegynder
13. januar 2004 - 08:59 Der er 61 kommentarer

LOGO til ny bar; TJEN 1000 KR

Vi mangler et logo til en ny bar der åbner primo februar; baren kommer til at hedde  |Den Knæhøje|, navnet skal selvfølgelig optræde i logoet. Hvis vi vælger dit forslag er der 1000 kr at hente. HASTER
Avatar billede kobe14 Nybegynder
13. januar 2004 - 12:08 #1
Hehe, Jeg skydte mig lige at lave noget da jeg så KR, ikke fordi det blev godt eller noget men her: www.zeizu.dk/Eksperten/DenKnæhøje.jpg

Hvis du kunne evt. sige om baren er sådan et lille stilet driks sted eller om alle skal blive skide fulde af dem der skal der ind?
Avatar billede kobe14 Nybegynder
13. januar 2004 - 12:09 #2
Avatar billede nfk Nybegynder
13. januar 2004 - 15:53 #3
jeg vil sige som kobe14 det er lidt svært når man ikke kender jeres målgruppe, men jeg har prøvet alligvel... www.php2004.1go.dk/knaeh.gif
Avatar billede nfk Nybegynder
13. januar 2004 - 15:54 #4
jeg skal lige sige at størrelsen self. kan ændres
Avatar billede suxor Nybegynder
13. januar 2004 - 16:05 #5
fort
Avatar billede suxor Nybegynder
13. januar 2004 - 16:06 #6
Ups, fortæl noget om målgruppen, som nfk også nævner..
Avatar billede tt-dk Nybegynder
13. januar 2004 - 16:07 #7
jeg giver et bud senere idag...
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. januar 2004 - 16:51 #8
http://www.ultraz.dk/vug/1.gif

http://www.ultraz.dk/vug/2.gif

du må meget gerne skrive noget om din målgruppe, evt hvis du vil ha tegniner på logoet osv. så meget som muligt.

--> HB5v6
Avatar billede kobe14 Nybegynder
13. januar 2004 - 17:27 #9
Hvis der er penge på spil.. Prøver man da altid en anden gang :D

www.zeizu.dk/Eksperten/knae.jpg
Avatar billede kobe14 Nybegynder
13. januar 2004 - 17:41 #10
Hey... jeg er har en idé men jeg kan sku ikke lave lortet... Hvad skal man så gøre?
Avatar billede vug Nybegynder
13. januar 2004 - 17:44 #11
til nfk vil gerne om du kunne få D og K ind i den lilla kasse, ellers ser det godt ud.

til hb5v6 du har fat i noget af det rigtige

vi kigger på det hele og giver det lidt mere tid, tak for indsatsen
Avatar billede vug Nybegynder
13. januar 2004 - 18:17 #12
til kobe 14, skriv lidt om din ide til mig på eske@mail-online.dk så modtager jeg det fra vores hovedkontor. mvh Lars
Avatar billede flashers Nybegynder
13. januar 2004 - 18:33 #14
smider lige en senere
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. januar 2004 - 19:39 #15
Vug -> du kan se alle mine forslag på denne side:

http://www.ultraz.dk/vug/index.htm

der er kommet nogle nye ind.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. januar 2004 - 19:48 #16
kobe14> du kan skrive din idé herinde så kan vi andre prøve at designe det.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
13. januar 2004 - 19:51 #17
Hmm.. Nej.. Så for jeg jo intet ud af det..
Avatar billede flashers Nybegynder
13. januar 2004 - 20:34 #18
kobe14 hvis du mailer mig ideen flashers@ofir.dk  så forsøger jeg og vi deler 50:50
Avatar billede flashers Nybegynder
13. januar 2004 - 21:03 #19
Avatar billede nfk Nybegynder
13. januar 2004 - 22:30 #20
har rettet i mit forslag www.php2004.1go.dk/kna.gif
Avatar billede ld Nybegynder
14. januar 2004 - 00:03 #21
vug=> eske, hvis det skal være helt efter reglerne skal du faktisk poste sådan en opgave på http://www.sharksforum.com - meeen, jeg ringer lige til dig. I´ll try my best.... der er ideer på vej...
Avatar billede minus Nybegynder
14. januar 2004 - 00:15 #22
Avatar billede armena Nybegynder
14. januar 2004 - 00:41 #23
Har man tid til at prøve ?
Avatar billede ld Nybegynder
14. januar 2004 - 00:57 #24
og.... færdig.
Avatar billede ld Nybegynder
14. januar 2004 - 01:15 #25
kom lige med en anden mail. kan ikke sende til eske@mail-online.dk
Avatar billede armena Nybegynder
14. januar 2004 - 01:51 #26
...
Avatar billede armena Nybegynder
14. januar 2004 - 01:53 #27
Her er et par bud fra mig: http://alawork.dk/vug/vug - Håber sandelig at du kan lide dem, og hvis der er noget der skal rettes, kan det sagtens klares. Er også villig i at lave flere hvis det er :-)
Avatar billede vug Nybegynder
14. januar 2004 - 15:03 #28
TIL HB5V6
kan du eventuelt lave vug.2gif i et større format og uden baggrundsfarve ( eller gennemsigtig om du vil )
mvh Vug event
Avatar billede kbonline Nybegynder
14. januar 2004 - 15:13 #29
Til Vug
Har du en deadline ? eller kan man tillade sig at bruge lidt tid på at lave et godt forslag ?
Er det en sodavandsbar ?
Målgruppe ? (alder)
By distrikt eller "å' æ' land" ?

Der er sikkert flere som kunne tænke sig lidt nærmere oplysninger (så vi bedre kan tilpasse logoet)
Avatar billede cdc Novice
14. januar 2004 - 16:10 #30
Vug--> Ikke for noget, men hvad skal det bruges til, nettet? eller på skilte ude ved vejen, på menukort/drinkskort, trøjer bluser ja havd, er jo lidt afgørende om det skal være den ene eller anden opløsning
Avatar billede kobe14 Nybegynder
14. januar 2004 - 16:32 #31
Ja og hvordan det skal se ud.. Jeg har lavet sådan noget i still emd menukort drinks og det kan også komme på trøjer.. Skal bare være emget større...
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. januar 2004 - 16:46 #32
vug> selvfølgelig kan jeg lave det større.. det bliver dog først i aften da jeg er på arbejde lige nu..

--> HB5v6
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. januar 2004 - 17:10 #33
Jeg kommer også med et bud
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. januar 2004 - 17:15 #34
Håber de kan bruges..
http://jeppedk.1go.dk/logo/logoer.html

mvh Ranger
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. januar 2004 - 18:27 #35
http://www.ultraz.dk/vug/store.htm

her ses de i større udvalg.. ^  + en ny hvor "BAR" står indskrevet hovedteksten.

logoerne er designet i Photoshop, så alt er muligt du kan bare sige til :o)

--> HB5v6
Avatar billede clouise Nybegynder
14. januar 2004 - 20:50 #36
Her er mine forslag:

http://www.clouise.dk/pictures/logo1.jpg
http://www.clouise.dk/pictures/logo2.jpg
http://www.clouise.dk/pictures/logo3.jpg

Hvis det skulle blive aktuelt, kan du selvfølgelig få dem som vektorgrafik.

Det ville være lidt nemmere at finde den rigtige stil, hvis man kendte målgruppen. Skal det være stilfuldt, smart eller hyggeligt etc....
Avatar billede armena Nybegynder
14. januar 2004 - 21:45 #37
Vug, ja kbonline har ret, der skal flere oplysninger. Synes dog også at du lige skulle komme med dine meninger om de nuværende bud. Venter foreksempel meninger om mine bug :-)
Avatar billede armena Nybegynder
14. januar 2004 - 21:58 #38
Har lavet en til, alle forslag kan ses her: http://www.alawork.dk/vug/vug
Avatar billede vug Nybegynder
15. januar 2004 - 09:43 #39
INFO: vores målgruppe er unge mellem 18-22 år, indretningen er meget stilet, det kan på ingen måde sammenlignes med en bambus bar eller ligende. Vi vil gerne have noget hvor navnet optræder, sammen med et ikon eller noget ligende. En anden mulighed er selvfølgelig at teksten i sig selv er så lækker at det ikke er nødvendigt at understøtte det med et ikon.
Avatar billede clouise Nybegynder
15. januar 2004 - 10:23 #40
vil du give lidt feedback på om der er nogen der nærmer sig den stil du leder efter?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. januar 2004 - 11:06 #41
vug : hva mener du om mine forslag, jeg regner med at lave det øverste lidt om så "K"ét kan ses bedre.. og "D"'et ikke får lige så meget frem.. Men kun hvis du syntes det ser fornuftigt ud?

--> HB5v6
Avatar billede zuiq Nybegynder
15. januar 2004 - 19:05 #42
Jeg har lavet et ville udkast.. Ved ik hvad du synte som det?
Det ville helt klart hjælpe en del med en målgruppe. Fordi det er jo forskel på om det skal være et trendy sted, eller en gammel-mands-bar :)

Udkast: http://zuiq.shadeless.dk/exp/den_knaehoeje.jpg
(Teksten "Shadeless Procutions" bliver fjernet, hvis du er interreseret i logoet)

Mvh.
Mads, Shadeless Productions
E: m@shadeless.dk
Avatar billede vug Nybegynder
15. januar 2004 - 23:57 #43
som det ligger nu er clouise og hb5v6 nærmest, kunne måske godt tænke mig at hb5v6 fandt en anden tekst til at skrive neden under, det er unødvendigt at navney figurer 2 gange i et logo. der er deadline mandag morgen.
Avatar billede armena Nybegynder
16. januar 2004 - 01:27 #44
Her er så mit forslag:

http://alawork.dk/vug/

Kommentar fra dig om den, ville være rart..
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
17. januar 2004 - 11:53 #45
*opdateret*
http://www.ultraz.dk/vug/store.htm

"Stor_Black_bar2.gif" <- den er bare uden noget skrift forneden. Syntes selv det ser kanon godt ud.
Avatar billede clouise Nybegynder
18. januar 2004 - 23:21 #46
Jeg har lavet et par forslag mere, stilet mod et lidt yngre publikum...

http://www.clouise.dk/pictures/logo4.gif
http://www.clouise.dk/pictures/logo5.gif
http://www.clouise.dk/pictures/logo6.gif

Farverne kan selvfølgelig ændres...
Avatar billede clouise Nybegynder
21. januar 2004 - 11:22 #47
Er der stadig gang i spørgsmålet eller hvad? Det er selvfølgelig i orden hvis du ikke kan bruge nogen af vores forslag, men vi er mange der har brugt en masse tid på det, så lidt respons ville ærlig talt være rart...
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
21. januar 2004 - 18:57 #48
lige mine ord clouise :o)
Avatar billede armena Nybegynder
21. januar 2004 - 20:28 #49
Samme her :P
Avatar billede kobe14 Nybegynder
21. januar 2004 - 21:44 #50
Samme her :P
Avatar billede lybech Nybegynder
22. januar 2004 - 15:16 #51
Har du fundet et svar for eller ville jeg gå i gang!!!!
Avatar billede lybech Nybegynder
22. januar 2004 - 15:23 #52
Men så ville jeg også lige hører om der skulle indgå nogle ting i logoet.....
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
25. januar 2004 - 12:38 #53
vug > hvorfor har du ikke svaret? du ser vel spørgsmålet, bare skriv hvornår du har bestemt dig mht. logoet.. eller bare giv lyd så vi ved du er i live ?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. januar 2004 - 16:55 #54
Hvilket nummer kan vi få fat i dig på? Vil gerne vide hva der sker og sådan..
bor du i Vejle Øst?

--> HB5v6
Avatar billede armena Nybegynder
26. januar 2004 - 20:24 #55
En uge er gået siden deadlinen :S
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
08. februar 2004 - 14:57 #56
hey er denne tråd bare gået død? han skylder en af os 1.000 ,- kr..

hvem har "vundet" ???
grrr....
Avatar billede clouise Nybegynder
08. februar 2004 - 15:34 #57
ja jeg er helt enig - jeg gider da ikke lave noget for ham en anden gang...
Avatar billede kobe14 Nybegynder
08. februar 2004 - 18:35 #58
Han burde mindst skrive et eller andet, det er jo vildt lang tid siden han lavede denne tråd.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
22. marts 2004 - 23:24 #59
det er for dårligt ikke at melde tilbage.. det er trods alt 1000 kr. og vi har brugt langt tid på det arbejde.
Avatar billede cdc Novice
22. marts 2004 - 23:57 #60
tror ingen af forslagene bliver brugt: http://www.denknaehoeje.dk/
Avatar billede armena Nybegynder
23. marts 2004 - 02:17 #61
øv, så har vi altså brugt vores tid på intet :-(
Nå, men er da glad for at de endelig fandt noget der kunne bruges.
Held og lykke til dem.