Avatar billede scriptmanden Nybegynder
12. januar 2004 - 22:49 Der er 1 kommentar

Mail server "Smartmax Mailmax"

Hej jeg har installer Smartmax Mailserver på en Windows2000Pro. Men ingen af de local services vil startet nå jeg klikker på en af den ig trykker start. så stopper den efter 2sek. Hvorfor gør den det?
Har prøvet at afinstaller windows og instaler det. Og det sjovet af det hele. det har en gang virket. men det var den gang. heh.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede scriptmanden Nybegynder
12. januar 2004 - 23:05 #1
Jeg bruger Smartmax Mailmax5.5