Avatar billede hrclinton Nybegynder
11. januar 2004 - 15:18 Der er 16 kommentarer

Holder det her Mac D design til en hjemmeside!

Halløjsa!

Jeg er ved at lave min egen hjemmmeside sidde stadivæk og grubler lidt over om det her tema holder og os bare selve designet? Det er jo en personlig hjemmeside...JA jeg kan godt li mac D ...os bare for ligesom at finde på noget sjovt nu hvor jeg sys der er så mange kedelig derude...

Hvad kunne jeg lave om, eller bedere?

MVH Søren
Avatar billede hrclinton Nybegynder
11. januar 2004 - 15:19 #1
Wooops...gleme vist lige siden http://www.frip.dk/stenah
Avatar billede lippe Nybegynder
11. januar 2004 - 15:20 #2
ikke særlig pæn syntes jeg, desuden er HPen langsom ;>
Avatar billede hrclinton Nybegynder
11. januar 2004 - 15:21 #3
nej det sys du ikk....hvad skal jeg lave om så?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2004 - 15:23 #4
Jeg synes bestemt ikke at det holder! Det kan godt være at du er vild med macD med, men generelt fortæller det jo ikke særlig meget om dig som person, hvilket jeg synes dit design bør gøre.

Jeg vil mene du skal starte helt forfra og finde noget lidt mere passende at bruge som tema.
Avatar billede mjl Nybegynder
11. januar 2004 - 15:25 #5
Måske er MacDoohh ikke helt vilde med dit (mis)brug af deres billeder...?
Avatar billede nfk Nybegynder
11. januar 2004 - 15:26 #6
jeg synes ikke den er særlig lang tid om at loade som lippe skriver, men jeg giver lippe ret i at den ikke er super flot. Jeg vil foreslå dig at bruge mere grafik i stedet for billederne og under alle omstændigheder så fjern den der Mac flurry og så centere burgeren.
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. januar 2004 - 15:27 #7
Tjae, hvis dine besøg hos McDonalds er det du lever og ånder for i dit liv så er det vel meget velvalgt :-))
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
11. januar 2004 - 15:30 #8
All rights reserved Søren Stensgaard stenah@msn.com
Den bliver nok lidt svær at holde i retten - det er jo en MCdonalds burger billede... :D

Men som de andre skriver - nej - så holder siden ikke - jeg synes også du skulle finde på noget mere personligt :D
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
11. januar 2004 - 15:32 #9
og så er det godt nok mange point du giver for den her bedømmelse :D men ok - det er jo også dit valg hvor meget du vil give :D og selvfølgelig dit valg om MAC D mad er så meget for dig, at det er meget personligt! - Så fortæller det vel meget om dig... men det skal du måske spørge dine venner om - hvis de synes at det passer godt til dig med en MAC D side - ja så gør det jo :D
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
11. januar 2004 - 15:32 #10
mit svar :D
Avatar billede nfk Nybegynder
11. januar 2004 - 15:46 #11
Som de andre skrive skal du nok ikke lægge så meget vægt på Mc Donalds, men når det er sagt synes jeg at idén om at lave en side inde i en burger er fin nok den synes jeg godt du kan arbejde videre med det er da vel lige så personligt som at lave noget abstrakt grafik som der er på så mange personlige sider. Så bare klø på.......
Avatar billede minus Nybegynder
11. januar 2004 - 19:21 #12
det er en lidt kedelig side - esbweb siger du har ingen chance for at få copyright på mcDee ting... drop teksten nede i bunden eller beskriv hvad du har copyright på.

Siden er faktisk heller ikke spænende at se på... En burger og is - :|

du spørger: Holder det her Mac D design til en hjemmeside!
jeg svarer: nej
Avatar billede exp Juniormester
11. januar 2004 - 19:27 #13
Det er jo faktisk slet ikke et design... bare en række billeder...
Avatar billede silaswh Nybegynder
11. januar 2004 - 20:05 #14
nej!! den loader alt for langsomt og det er ikke en menu som exp siger det er jo bare billeder..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2004 - 20:10 #15
OM der er tale om et design eller ej synes jeg der er lidt svært at bedømme - altså sådan som det er nu er det IKKE et design, men siden er vel også langt fra færdig. Der kan nå at ske meget og kan måske komme til at se helt spændende ud.
Avatar billede mjl Nybegynder
06. marts 2004 - 11:36 #16
Og så blev der ro - sover du stadig? :o)