Avatar billede hrclinton Nybegynder
11. januar 2004 - 00:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Privat hjemmeside mangler inspiration.

Halløjsa!
Jeg har siddet snart i 5 timer og kan simpelthen ikk komme på noget design til min egen hjemmeside. jeg ændre det hele tiden :( såhn er det jo...

Jeg ville gerne hører om der havde nogle ting eller ideer farver eller lignede

HELST hvad jeg kunne lave af smart ting. Det er nemlig bare en privat hjemmeside om mig selv. Har i tankerne noget med nogle friske farver...og så et et skarpt billeder som front figur.

sådan en rigtig profil siden om mig selv som der er  lidt image omkring.

Så hvad kunne jeg lave fx.?? :)

MVH Søren Stensgaard
Avatar billede hrclinton Nybegynder
11. januar 2004 - 00:30 #1
vil godt smide flere point på...hvis der er nogen der kommer med noget godt!
Avatar billede perj Nybegynder
11. januar 2004 - 00:31 #2
Her kan du få et par gode ideer. God fornøjelse.
http://www.coolhomepages.com/
http://www.cwd.dk/
Avatar billede nicklasb Nybegynder
11. januar 2004 - 00:33 #3
ville det ikke være sjovt at bygge på idéen om at vise hvad du kan, og vise din tankegang og dine idéer til design, på netop en side som den du beskriver.. Altså en privat side? Er det ikke netop det der er idéen med selv at lave et design til siden, og ikke blot skrive teksten i et word-ark?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. januar 2004 - 00:51 #4
Prøv at glemme alt om designet, men tænke på indholdet.
Skriv alt det du vil have den skal indeholde, og tænk ikke på udseende.

Kommer der nok på siden, kan du begynde at tænke på det, man populært kalder
design. Der er alt for mange sites derude uden reelt indhold. Du behøver ikke
lave en mere.
Avatar billede eerikk Nybegynder
11. januar 2004 - 12:38 #5
er enig med erikjacobsen - Jeg har selv en privat hjemmeside, som du kan lade dig inspirere af www.erk.dk - Der er masser af indhold, og har man det så kommer designet helt af sig selv :o] Hvad er dine interesser - hvad ved du noget om? Hvordan kan andre have glæde af den viden? Kig lidt på det... :o]

-Erik
Avatar billede eerikk Nybegynder
11. januar 2004 - 12:53 #6
øhh.. tak for point, men tror du ikke du skulle have givet halvdelen til peri? :o) Nå men det styrer du selv.. Held og lykke med det!