Avatar billede guldhamster Nybegynder
10. januar 2004 - 23:23 Der er 9 kommentarer

asus p4p800 deluxe netværk problem

jeg har indbygget netkort der ikke kan komme på nettet.. problem er at den ikke får fat i den IP som DHCP udsender som skal være 210.10.xx får i stedet 169.xx har PRØVET at updatere netværkkort men er knap så sikker på den har fattet men nogen der har andre gode ideer?? ps har PCI netkort i som er realthek family dims og dig virkede uden at installere en skid.. men onboard driller.. (også mange andre der har haft problemer)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. januar 2004 - 23:26 #1
Har samme board hvor alt virker uden problemer. Der er kommet en driver ver. et eller andet med 46 der kan nås på http://www.asus.com Der skulle angiveligt rette op på et par mangler. Måskew også din?
Avatar billede guldhamster Nybegynder
10. januar 2004 - 23:27 #2
har forsøgt at opdatere dog ikke bios endnu. kan det være problem til lan? forsøger det men kan det forudsage det ?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. januar 2004 - 23:27 #3
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. januar 2004 - 23:28 #4
Nu skal man aldrig sige aldrig, men jeg vil mene det er usandsynligt at en bios kan sætte et netværkskort ud af drift.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. januar 2004 - 23:30 #5
M. h. t. bios er det hurtigs og nemmest at finde den på ftp://ftp.asuscom.de Husk for Gud's skyld at hente den rette samt at læse hvordan den skal bruges. Der er nemlig lavet om på flashproceduren.
Avatar billede gudmundp Praktikant
10. januar 2004 - 23:46 #6
er det et nyt MB??
Avatar billede guldhamster Nybegynder
11. januar 2004 - 00:02 #7
det er nyt.. brugte asusupdate til at flashe den og har lige gjort( meget praktisk program må jeg sige) og har hentet de updates derinde og bios updated.. men det virker stadig ikke.. vil gætte der ikke er noget svar men bare bøvle sig til resultater
Avatar billede gudmundp Praktikant
11. januar 2004 - 02:00 #8
Prøv at slukke for modemmet og computer og vent 2 min. med at tænde modemmet når mpdemmet er færdig det vil sige alle lamper er tændt som de skal tænd så for computeren plejer at hjælpe
Avatar billede guldhamster Nybegynder
11. januar 2004 - 02:45 #9
virker ikke.. det var også første forsøg herfra :/