Avatar billede miccar Nybegynder
10. januar 2004 - 22:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Need for speed unederground, patching

Hej eksperter!!! jeg ved godt, at man ikke bør stille spil spørgsmål, men da i trods alt plejer at komme med gode svar håbede jeg på i også ville svare på dette ,,,,,

Jeg har lige købt Need For Speed : Underground til PC
men jeg har lagt mærke til en ting som jeg sys var lidt dårligt, i PS2 udgaven har jeg set, at der kommer en Special Effect når man bruger NOS. men det sker ikk i pc udgaven... ved nogen om man kan få en patch eller lignende så jeg kan få den samme effect på PC spillet. `???

Håber på et godt svar.
    På forhånd tak...
Avatar billede kxrider Nybegynder
10. januar 2004 - 23:13 #1
Du Skal gå ind under indstillinger, og så grafik, hvor der er noget der hedder "Motion Blur" Den slår du bare til, så fungere det :D

Kxrider
Avatar billede miccar Nybegynder
11. januar 2004 - 15:54 #2
mange tak.. ja den havde jeg godt nok ikke lige set :P.... men tak for det hurtige og præcise svar... du får så dine point...
Avatar billede kxrider Nybegynder
11. januar 2004 - 18:04 #3
Selvtak. Takker for points :o]